اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به توهین به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)

هنرمندان آزادشهری پرچم آمریکا را بر آسفالت این شهر نقاشی کردند

خبرگزاری فارس: هنرمندان شهرستان آزادشهر عصر امروز ضمن تجمع اعتراض‎آمیز علیه طراحان بی‎حرمتی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) پرچم این دو کشور را بر آسفالت خیابان‎های منتهی به میدان مرکزی شهر نقاشی کردند.

هنرمندان آزادشهری پرچم آمریکا را بر آسفالت این شهر نقاشی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر عصر امروز در حاشیه این مراسم در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: ما مسلمانان برای دفاع از ارزش‎ها و باورهای اسلامی، ضمن هوشیاری مضاعف، تمام تلاش خود را برای مقابله با ترفندهای روزافزون غرب برای علیه مسلمانان به کار می‎گیریم.

داوود قاسمی اظهار داشت: استکبار جهانی و غرب اگر فکر می‎کنند ایمان ما با چنین توطئه‎ها و هجمه‎های فرهنگی سست و نسبت به باورهای دینی و اعتقادی ما شک و تردیدی ایجاد می‎شود سخت در اشتباه هستند.

وی با اشاره به حرکت ارزشمند هنرمندان آزادشهری در دفاع از حیثیت دینی خود خاطر نشان کرد: این مراسم یک حرکت خودجوش است که ریشه در اعتقادات و احساسات درونی هنرمندان بخش‎های مختلف از جمله نقاشان، خطاطان، نویسندگان، شعرا و هنرمندان دیگر دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر اذعان داشت: الحمدالله این حرکت ارزشمند مورد توجه مردم خوب این شهرستان قرار گرفت به طوری که با همراهی رانندگان تاکسی‎های درون‎شهری که با نصب پرچم لبیک یا رسول‎الله به این حرکت فرهنگی پیوستند جلوه خاص معنوی در حفظ و حراست از آرمان‎های پیامبر اکرم (ص) در این شهر به راه انداختند.

قاسمی همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این شهرستان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر و بخش خصوصی برگزار شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با بیش از 5 هزار عنوان کتاب از تنوع خوبی از لحاظ موضوعی و همچنین از نظر تقسیم‎بندی سنی برخوردار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر اضافه کرد: در هفته کودک هم نمایش فیلم‎های ویژه کودکان و نوجوانان به مدت پنج روز و همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد که مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

قاسمی ادامه داد: تلاش داریم جشن بزرگی را ویژه دهه امامت و ولایت به مدت دو روز در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه جاری همزمان با عید غدیر خم در سینما بهمن آزادشهر برگزار کنیم که بخش‎های متنوع و خوبی از جمله موسیقی زنده، نمایش‎های طنز، مسابقه و نمایشگاه نقاشی را به همراه خواهد داشت.

گفتنی است همزمان با نقاشی پرچم آمریکا و اسرائیل بر روی آسفالت‎های منتهی به میدان مرکزی شهر آزادشهر مردم ولایتمدار و مسلمان با امضای طوماری خشم و نفرت خود را از این عمل زشت و شیطانی اعلام و بیعت ناگسستنی خود با پیامبر اسلام (ص) و خاندان عصمت و طهارت و مقام معظم رهبری محکم‎تر کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول