اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون هاکی:

لیگ برتر هاکی با حضور 12 تیم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به اعلام آمادگی 12 تیم برای حضور در لیگ برتر گفت: به احتمال زیاد تیم هاکی زنجان دیر اعلام آمادگی کرده است.

لیگ برتر هاکی با حضور 12 تیم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجتبی حسینی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان، استعداد‌یابی را از ضروریات ادامه فعالیت برای ورزش هاکی در سطح کشور از جمله استان زنجان دانست و اظهار داشت: فعالیت 11 باشگاه در هاکی که با یک استعداد‌یابی از مدارس آغاز شد نمونه روشنی در این باره محسوب می‌شود.

وی موفقیت ورزش هاکی را برای کشور در گرو استعدادیابی اعلام و تصریح کرد: برگزاری دوره استعداد‌یابی موجب جلوگیری از هدر رفت انرژی هم می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون هاکی برنامه‌ریزی برای نگه داشتن ورزشکار را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار در ورزش عنوان و اضافه کرد: با دادن انگیزه به ورزشکار می‌توان زمینه ادامه حضور وی را در این ورزش فراهم کرد.

وی بر لزوم حل مشکلات فرهنگی موجود در ورزش اشاره کرد و گفت: ورزشکار و مربی باید بدانند که برد و باخت برای مسابقات ورزشی است و همه باید برای این موضوع آمادگی داشته باشند.

حسینی وجود برخی مشکلات دیگر از جمله خوابگاه یا داوری را از دیگر مسائلی عنوان کرد که باید به فعالان ورزش متذکر شد تا زمینه بروز تشنج در مسابقات ورزشی فراهم نشود.

وی تعذیه، اخلاق، فرهنگ و حتی آرامش موجود در خانواده‌ها را از جمله مسائلی اعلام کرد که رعایت آنها به موفقیت ورزشکار کمک می‌کند.

نایب رئیس فدراسیون هاکی ضمن تبریک به اعظم فضلی برای کسب ریاست هیئت هاکی استان زنجان، تصریح کرد: اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر مدت زمان مشخصی داشت گویا تیم زنجان دیرتر از موعد مقرر اعلام آمادگی کرده است.

وی از آمادگی فدراسیون هاکی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی خبر داد و گفت: تعداد افراد حاضر در این کلاس‌ها باید حداقل 15 نفر باشد.

حسینی اضافه کرد: فدراسیون آماده اعزام مدرس برای کلاس‌های آموزشی برگزار شده در استان‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی تیم ملی هاکی آقایان برای حضور در مسابقات آسیایی خبر داد و افزود: این تیم در 26 آبان ماه عازم این مسابقات می‌شود.

نایب رئیس فدراسیون هاکی به قهرمانی تیم ملی هاکی ایران در مسابقات قبلی اشاره و ابراز امیدواری کرد، این قهرمانی تداوم داشته باشد.

وی به حضور و کسب مقام پنجمی تیم ملی هاکی بانوان در مسابقات آسیایی اشاره و تصریح کرد: برای رشد هاکی بانوان باید از وجود یک مربی با دانش خارجی استفاده شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول