اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هاکی استان زنجان:

زنجان یکی از 2 استان دارای سالن اختصاصی هاکی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به اینکه هیئت هاکی استان زنجان سالن اختصاصی برای برگزاری تمرینات و مسابقات خود در اختیار دارد، گفت: در سطح کشور فقط دو استان سالن اختصاصی هاکی دارند که یکی زنجان است.

زنجان یکی از 2 استان دارای سالن اختصاصی هاکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اعظم فضلی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به افتتاح سالن اختصاصی برای ورزش هاکی در زنجان اظهار داشت: استان زنجان در حال حاضر سه تیم هاکی فعال دارد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای اعزام تیم هاکی آقایان زنجان به مسابقات افزود: این تیم در حال تمرین برای مسابقات پیش رو است.

رئیس هیئت هاکی استان زنجان تصریح کرد: تیم هاکی بانوان استان زنجان در حال آماده شدن برای حضور در مسابقات است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هیئت هاکی استان زنجان به روال گذشته در حال انجام است، اضافه کرد: در حدود 100 ورزشکار در رشته هاکی فعالیت می‌کنند.

فضلی از فعال شدن برخی هیئت‌های شهرستانی در رشته هاکی خبر داد و گفت: با مشخص شدن تکلیف رئیس هیئت روند فعالیت هیئت‌های شهرستانی شتاب می‌گیرد.

وی احیای زیر ساخت‌های ورزش هاکی را در سطح استان زنجان از برنامه‌های پیش روی خود اعلام کرد و گفت: مشکلات موجود برای فعالان این رشته ورزشی باید با کمک مسئولان ورزش استان حل شود.

رئیس هیئت هاکی استان زنجان برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری را از دیگر برنامه‌های پیش روی تعریف شده برای هیئت هاکی استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول