اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه خبر داد

آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال از 11 آبان ماه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال کشور با حضور تیم کرمانشاه از 11 آبان ماه سال‌جاری کلید می‌خورد.

آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال از 11 آبان ماه

ناصر سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور، اظهار کرد: هفته اول مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور 11 آبان ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال استان کرمانشاه افزود: بر همین اساس تیم هیئت هندبال کرمانشاه در همین روز و در قالب هفته اول مسابقات لیگ دسته اول، میزبان تیم پارس مس فلاورجان خواهد بود.

وی تصریح کرد: این مسابقه ساعت 16 روز پنجشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

سلیمی تصریح کرد: زمان قبلی آغاز این فصل از مسابقات 20 مهر ماه اعلام شده بود که به‌دلایلی این تاریخ به تعویق افتاد و به 11 آبان ماه موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: در این فصل تیم‌ها در 2 گروه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که در گروهی که کرمانشاه در آن حضور دارد، تیم‌های پارس مس فلاورجان، تفت یزد، اردبیل، آمل و مهتاب قم حضور دارند و برای رسیدن به مرحله بعدی تلاش خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با وجود مشکلاتی که برای تیم وجود دارد، بازیکنان و کادر فنی تیم روحیه کسب نتایج خوب در این فصل از مسابقات را دارند و برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول