اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

51 متخصص جذب مراکز درمانی مازندران شدند / 18 پزشک سهم نوشهر و چالوس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در بحث سلامت و درمان 51 متخصص در سطح مازندران جذب سیستم درمانی شدند.

51 متخصص جذب مراکز درمانی مازندران شدند / 18 پزشک سهم نوشهر و چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی لاشکی در نشست با متخصصان جدیدو‌الورود بیمارستا‌ن‌های نوشهر و چالوس اظهار داشت: نخستین شاخص و مولفه بهداشت و درمان وجود پزشکان متخصص در هر منطقه است که این موضوع یکی از دغدغه‌های ما در نوشهر و چالوس و حومه بود.

احمدی افزود: یکی از مشکلات ما امروز این است که مراکز بهداشت و درمانی تنها افتتاح می‌شود، اما کسی به فکر امکانات و سطح مطلوب خدمات آن نیست.

نماینده مردم نوشهر و چالوس اظهار داشت: در حال حاضر در بحث سلامت و درمان از 51 متخصص در سطح مازندران 18 نفر در نوشهر و چالوس جذب سیستم درمانی شدند که بخش زیادی از مشکلات این منطقه در حوزه درمان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: یک متخصص جراح مغز و اعصاب باید در منطقه جذب شود که قول آن گرفته شده و از نیمه آبان ماه این مهم نیز انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر نیز گفت: در گذشته به علت نبود پزشکان متخصص مشکلات عدیده‌ای در بخش سلامت داشتیم، اما امروز به واسطه جذب و حضور متخصصان جوان این مشکل در نوشهر و چالوس برطرف شد.

حدیث گردکلی افزود: در بخش بهداشت و درمان شاهد افق‌های روشنی خواهیم بود و این مایه خوشحالی است.

وی بیان داشت: بیشترین فعالیت و خدمات بهداشت در این دوره انجام شد که نشان از تلاش و کوشش مسئولان امر در حوزه سلامت دارد.

این مسئول تصریح کرد: بیمارستان نوشهر از نظر تجهیزات پزشکی دچار مشکلاتی است که اگر این مشکل رفع شود به یک بیمارستان نمونه تبدیل می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان چالوس نیز با قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم نوشهر و چالوس در حوزه سلامت و درمان گفت: اکنون توفیق خدمت نصیب متخصصانی شد که به تازگی وارد سیستم سلامت و درمان چالوس شدند و این برای شهروندان چالوس بسیار خوشحال کننده است.

شهرام شکرزاده تصریح کرد: یکی از مشکلات این متخصصان حقوق و مزایای آنها است که قطعا نیازهای مالی دارند و بیشتر از گذشته نیازهای آنها را برآورده کنیم.

وی بیان داشت: امسال دانشگاه علوم پزشکی مازندران طرح تمام وقت و پزشک اورژانس را در نظر گرفته است.

رئیس اداره بهداشت و درمان چالوس گفت: کلینیک عصر نیز راه‌اندازی می‌شود تا شهروندان در عصر نیز از وجود پزشکان متخصص بهره‌مند شوند.

فرماندار نوشهر نیز در این نشست گفت: مشکلات بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌های مسئولان بوده که اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در حوزه سلامت و درمان صورت گرفته است و بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شد.

محمدعلی ‌قمی‌اویلی اظهار داشت: خدمات درمانی در منطقه نوشهر و چالوس در ابعاد گسترده و حتی ملی انجام می‌شود، چرا که یکی از مناطق پر ترافیک از نظر گردشگری در کشور است.

فرماندار نوشهر گفت: تلاش‌های نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای برای جذب پزشکان متخصص در حوزه سلامت ستودنی است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول