اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خبر داد

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب مشگین‌شهر تا پایان سال جاری

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر از افتتاح طرح فاضلاب شهری این شهرستان و چندین طرح عمرانی بزرگ تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب مشگین‌شهر تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی‌نسب ظهر امروز در کمیته جذب اعتبارات مشگین‌شهر اظهار داشت: این پروژه‌ها از مدت‌ها پیش در شهرستان آغاز شده که ما در نظر داریم امسال را سال افتتاح پروژه‌های عمرانی در مشگین‌شهر قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای افتتاح طرح فاضلاب شهری مشگین‌شهر اعتبار قابل توجهی هزینه شده، خاطرنشان کرد: در کنار این طرح سایر پروژه‌ها از قبیل مراکز درمان بستر رضی، لاهرود و مرادلو، گازرسانی به شهرهای قصابه و مرادلو نیز تا پایان سال جاری به مرحله افتتاح خواهند رسید و تصفیه‌خانه فاضلاب شهری مشگین‌شهر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح تا پایان سال جاری هستند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر یادآور شد: تلاش می‌شود تا پایان دولت دهم پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان به بهره‌برداری برسد.

عزیزی‌نسب گفت: 12 پروژه عمرانی این شهرستان به عنوان طرح مهر ماندگار در نظر گرفته شده و برخی از آنها دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول بهره‌برداری از فاز اول شبکه پایاب سد سبلان، راه اصلی سه راهی صحرا، رضی، امیرکندی، سد خاکی آقجه لو و مدارس شبانه‌روزی مشگین شرقی و رضی را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان بیان کرد.

این مسئول در پایان سخنان خود مسئولان ادارات این شهرستان را به نظارت هر چه بیشتر در ارتقای کیفیت پروژه‌های عمرانی و جذب به موقع اعتبارات تخصیص یافته فراخواند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول