اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف 534 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 534 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان خبرداد.

کشف 534 کیلوگرم مواد مخدر در استان زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این میزان مواد مخدر در هفت ماهه سال جاری کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظر آسیب‌شناسان اجتماعی اعتیاد به مشابه جنگ شیمیایی است، اضافه کرد: اعتیاد تزریق مرگ در شریان‌های جامعه و موجبات بر باد دادن ثروت‌های ملی یک کشور است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتیاد موجب از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر نسل جوان بیش از هر نسل دیگری در معرض و خطر ابتلا به اعتیاد قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده‌ها در پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد افزود: در صورتی که خانواده‌ها بتوانند، نقش اصلی خود را که همان پناه دادن به فرزندان است، ایفاء کنند، فرزند احساس خلاء نکرده و بعید است که به سمت و سوی اعتیاد برود.

جعفری با اشاره به اینکه مبارزه با اعتیاد زمانی کامل می‌شود که فرد معتاد به مشکل خویش پی ببرد، افزود: والدین باید برای جلوگیری از انحراف فرزندان در چگونگی روابط خانوادگی خود حساس بوده و در روابط با فرزندان خود نهایت کوشش را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط فرماندهی انتظامی استان زنجان در هفت ماه گذشته از سال جاری افزود: در این مدت در سطح استان طرح شناسایی و دستگیری عوامل توزیع‌کنندگان مواد مخدر اجرا شده است که این امر موجب رضایت مردمی نیز شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در هفت ماه گذشته از سال جاری 17 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است، اضافه کرد: در راستای این عمل بیش از 534 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول