اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

20 هزار شغل در بخش کشاورزی خوزستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ایجاد 20 هزار شغل در بخش کشاورزی استان خبر داد.

20 هزار شغل در بخش کشاورزی خوزستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 135 پروژه طرح توسعه کشاورزی خوزستان اظهار داشت: تا پایان سال جاری 40 هزار شغل جدید در استان خوزستان ایجاد می‌شود که نیمی از آن‌ها در بخش کشاورزی است.

وی در ادامه به تشکیل تعاونی‌های اشتغالزا اشاره کرد و گفت: تا کنون 624 تعاونی در سطح استان خوزستان تشکیل شده که چهار هزار و 335 نفر عضو آن هستند.

موسوی یکی از کارهای مهم ایجاد اشتغال را جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی دانست و افزود: استان خوزستان ظرفیت‌های زیادی در ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی دارد که باید در آن سرمایه‌گذاری شود.

عضو شورای اشتغال خوزستان ادامه داد: ما باید به مرحله برسیم که در هیچ روستایی جوان بیکار نداشته باشیم و تمام افراد جویای کار در بخش کشاورزی و صنایع جانبی آن مشغول شوند.

وی یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در کشور را همکاری دستگاه‌ها به ویژه جهاد کشاورزی با بسیج سازندگی عنوان و تصریح کرد: تحقق این امر می‌تواند نقش بسزایی در این بخش داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال داریم، افزود: ما باید نهضت کشاورزی را راه‌اندازی کنیم و این جهادی را که در حال انجام است به سر منزل مقصود برسانیم.

موسوی اظهار کرد: در بخش کشاورزی هیچ گونه وابستگی به خارج نداریم و از مهم‌ترین سرمایه این بخش که نیروی انسانی است برخوردار هستیم لذا باید همه توانمندی‌ها در کنار هم قرار گیرد تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول