اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

1100 طرح کشاورزی در خوزستان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از بهره‌برداری از 1100 طرح کشاورزی تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

1100 طرح کشاورزی در خوزستان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی بعد از ظهر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های توسعه کشاورزی خوزستان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم 3 هزار و 700 طرح توسعه کشاورزی استان را به اتمام برسانیم.

وی افزود: ما باید زنجیره کشاورزی را دنبال کنیم که صنایع جانبی آن نیز در کنار کشاورزی فعالیت کنند.

رئیس شورای اشتغال خوزستان در ادامه با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 200 نفر از جوانان جویای کار در سامانه طرح توسعه کشاورزی ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: با اجرای طرح توسعه کشاورزی نیروهای فارغ التحصیل زیادی به کار گیری می‌شوند به طوری که الان در برخی رشته‌ها مانند شیلات در سطح استان با کمبود نیرو مواجه شده‌ایم.

وی کارهای انجام شده در اجرای طرح توسعه کشاورزی را رکورد شکنی دانست و ادامه داد: کارهایی که در طول پنج ماه امسال انجام شده بی‌نظیر است.

حجازی در ادامه به جنگ دشمنان با نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن هر کشوری را که بخواهد زمین بزند با جنگ فرهنگی وارد می‌شود که ما به واسطه نورانیت دل جوانان و نوجوانان و درایت رهبر معظم انقلاب توانستیم در این عرصه پیروز شویم.

استاندار خوزستان ادامه داد: در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها نیز به همین حالت برخورد می‌کنیم و نظام ما که رهبری حکیم و مردمی فهیم دارد این برهه را نیز با موفقیت طی خواهد کرد.

حجازی دلالان بازار طلا و ارز را پیاده نظام دشمن در داخل توصیف کرد و گفت: این‌ها در راستای اهداف دشمنان وارد بازار شدند تا به ما ضربه بزنند.

رئیس شورای کشاورزی استان خوزستان مدیریت در کار‌ها را یکی اقدامات مهم در همه شرایط دانست و تصریح کرد: استفاده از دانش جوانان تحصیل کرده و ایجاد اشتغال دو شاخصه مهم اجرای طرح توسعه اقتصادی است.

وی اقتصاد مقاومتی را جدای از اقتصاد ریاضتی عنوان کرد و گفت: در اقتصاد مقاومتی استفاده از امکانات موجود با بهره وری بالا مد نظر است که امیدواریم در راس همه افراد جامعه، دولتی‌ها در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول