اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

برگزاری یادواره‏های شهدا عطر شهادت را در جامعه می‏پراکند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان گفت: با برگزاری یادواره‏های شهدا، عطر شهادت در جامعه پراکنده می‏شود و این بسیار اهمیت دارد.

برگزاری یادواره‏های شهدا عطر شهادت را در جامعه می‏پراکند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در نشست شورای سیاست‏گذاری کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان از جهت محتوا بسیار مهم و سنگین است و باید به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: یادبودها و جلساتی که به یاد شهدا برگزار می‏شود، در حقیقت امری واجب و ضروری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و فواید بسیاری به همراه خود دارد.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان ادامه داد: از این رو، کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان اهمیت بسیار بالایی دارد و با برگزاری آن، عطر شهادت در جامعه پراکنده می‏شود و باید دانست که هیچ عطری بهتر از بوی شهادت نیست.

شاهچراغی با بیان اینکه عطر شهدا بوییدنی است و مردم به واسطه برگزاری یادواره‏های شهدا خوش‏بو می‏شوند، گفت: برگزاری مراسمی نظیر کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان در حقیقت به مردم روحیه شهادت‏طلبی می‏دهد.

وی اضافه کرد: شهدا هنگام شهادت به یاد پدر و مادر و زندگی دنیوی نبودند و آن زمان تنها به سیدالشهدا(ع) و خدایشان فکر می‏کردند و ما امروز به این روحیه در جامعه نیاز داریم و همواره باید مد نظر داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران با ترویج فرهنگ شهادت‏طلبی پایدار و مستحکم می‏ماند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خانواده شهدا با برگزاری یادواره‏های شهدا و مراسمی نظیر کنگره سرداران و 3 هزار شهید استان سمنان خشنود می‏شوند، گفت: این خشنودی بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد و خانواده‏های معظم شهیدان در حقیقت درمی‏یابند که فرزندانشان در جامعه فراموش نشده‏اند.

شاهچراغی اظهار داشت: رضایت و خشنودی خانواده‏های شهدا بسیار مهم است و وظیفه ماست که در این راه گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول