اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 13 آبان

مردم استان سمنان یک‏صدا فریاد زدند: مرگ بر آمریکا

خبرگزاری فارس: مردم استان سمنان در آستانه 13 آبان در راهپیمایی ضد استکباری خود یک‏صدا فریاد زدند: «مرگ بر آمریکا».

مردم استان سمنان یک‏صدا فریاد زدند: مرگ بر آمریکا

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز و پس از اقامه نماز باشکوه جمعه در نقاط مختلف استان سمنان، مردم این استان در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی راهپیمایی ضد استکباری برگزار کردند.

مردم دیار قومس، خشم و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار با برگزاری راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی ابراز کردند.

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال به دلیل تقارن 13 آبان با عید سعید غدیر خم پس از نماز جمعه امروز برگزار شد و مردم استان سمنان بار دیگر به خیابان‏ها آمدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از چند روز گذشته، با اشاره به برگزاری این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در شهرها و بخش‏های مختلف استان سمنان مسیرهای آن را در نقاط مختلف استان سمنان اعلام کرده بود.

بر این اساس، راهپیمایی ضد استکباری مردم استان سمنان در سمنان از مسجد امام به سمت میدان امام، در دامغان از مصلای نماز جمعه تا میدان امام خمینی(ره)، در شاهرود از مصلای نماز جمعه تا میدان جمهوری و در گرمسار از میدان امام خمینی(ره) تا میدان شهدا برگزار شد.

همچنین این راهپیمایی در مهدیشهر از مصلای نماز جمعه تا سه راه المهدی، در میامی از مسجد جامع تا میدان امام رضا(ع)، در آرادان از مسجد صاحب‏الزمان(عج) تا گلزار شهدا، در ایوانکی از مسجد جامع تا خیابان شهید مطهری و در سرخه از حسینه شهدا تا مسجد ولی‏عصر(عج) برگزار شد.

مردم نقاط دیگر استان سمنان نیز امروز به میدان آمدند و در بسطام این راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان جمهوری، در مجن از مسجد جامع تا گلزار شهدا، در کلاته‏خیج از مصلای نماز جمعه تا میدان امام حسین(ع)، در بیارجمند از مسجد جامع تا مسجد زینبیه، در درجزین از مصلای نماز جمعه تا میدان شهدا و در شهمیرزاد از مسجد دروازه تا میدان این شهر برگزار شد.

روز گذشته نیز تشکل‏ها، شخصیت‏های و گروه‏های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان سمنان، حوزه‏های علمیه، کانون‏های فرهنگی هنری مساجد، دانشگاهیان، فرهنگیان و ... در بیانیه‏های جداگانه‏ای مردم و به ویژه دانش‏آموزان و دانشجویان را به حضور گسترده در این راهپیمایی بزرگ فراخوانده بودند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول