اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب فلش کارت

خاطرات رهبری از دوران دفاع مقدس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق از تدوین خاطرات رهبری از دوران دفاع مقدس در قالب فلش کارت خبر داد.

خاطرات رهبری از دوران دفاع مقدس تدوین می‌شود

بهمن کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تدوین خاطرات مقام معظم رهبری از جبهه‌ها اظهار کرد: این خاطرات از سخنرانی‌ها و یادداشت‌های ایشان استخراج شده و می‌تواند منبع خوبی برای پی بردن به حال و هوای دوران دفاع مقدس باشد.

وی ادامه داد: فلش کارت دیگری که در مؤسسه فرهنگی مطاف عشق در حال تدوین است، به ارتباط معنوی شهدا با امام خمینی(ره) می‌پردازد.

مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق ابراز داشت: در این فلش کارت روایت‌هایی از ارتباط زیبا و معنوی شهدا با امام خمینی(ره) بیان می‌شود.

وی بیان کرد: این روایت‌ها می‌تواند تصویر زیبایی از ولایت‌مداری شهدا به عنوان یکی از رموز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس برای جوانان بسازد.

کهن گفت: این فلش کارت‌ها در آینده نزدیک توسط مؤسسه فرهنگی مطاف عشق منتشر شده و در اختیار عموم جامعه و کاروان‌های راهیان نور قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت: محصول دیگر مؤسسه مطاف عشق در این حوزه فلش کارت «اوج پرواز» است که خاطرات خلبانان هشت سال جنگ تحمیلی در قالب آنان تدوین شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی مطاف عشق با اشاره به جذابیت زندگی خلبانان برای نوجوانان و جوانان خاطر نشان کرد: شجاعت و صلابت این شهیدان می‌تواند برای نوجوانان الگوی خوبی باشد.

وی گفت: فلش کارت دیگری که در مؤسسه فرهنگی مطاف عشق در دست تدوین است، به خاطرات شهدای غرب کشور می‌پردازد.

کهن با اشاره به مظلومیت جبهه‌های غرب بیان داشت: اردوهای راهیان نور غرب که در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده، بخشی از این مظلومیت را از بین برده و باید در عرصه تولید محصولات فرهنگی برای شناساندن شهدای مناطق عملیاتی غرب کشور تلاش کرد.

وی ابراز داشت: در این فلش کارت خاطرات برگزیده چند تن از این شهدا به صورت خلاصه تدوین شده و در جریان اردوهای راهیان نور غرب در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول