اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر:

18 معتاد پاک شده خرمشهری به مراکز فنی و حرفه‌ای ارجاع شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: 18 معتاد پاک شده خرمشهری برای حرفه آموزی به مراکز فنی و حرفه‌ای ارجاع شدند.

18 معتاد پاک شده خرمشهری به مراکز فنی و حرفه‌ای ارجاع شدند

شهید سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: 18 معتاد پاک شده از بند مواد افیونی برای حرفه آموزی و ایجاد کار و اشتغال به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند.

وی افزود: در همین راستا و به منظور ایجاد مکان‌های مناسب برای افراد مبتلا به بیماری اعتیاد، هشت کمپ مختلف در شهرستان سازماندهی و ساماندهی شده و آماده نگهداری از این افراد هستند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین این اداره در راستای اشتغال به کار و پرداخت تسهیلات به معتادان پاک شده 31 فرد رها شده از بند مواد مخدر را در این طرح پذیرش کرده است.

وی با اشاره به اقدامات واحدهای مختلف اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر گفت: برنامه‌های یاد شده توسط واحد پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر دنبال و اجرایی می‌شود.

شهیدی ادامه داد: جلب مشارکت خیران، شرکت‌ها و نهادها به صورت نقدی و غیر نقدی، پرداخت هزینه جهیزیه به فرزندان 30 خانواده نیازمند از اقدامات اداره بهزیستی منطقه در واحد پیشگیری است.

وی در پایان بیان داشت: همچنین اهدای 11 لاشه گوسفند توسط خیران در عید سعید قربان توسط واحد مشارکت‌های مردمی اداره بهزیستی شهرستان خرمشهر به نیازمندان دنبال شده است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول