اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس:

خبرگزاری فارس در راستای اعتلای اهداف نظام اسلامی گام بر می‌دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس در راستای اعتلای اهداف نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد.

خبرگزاری فارس در راستای اعتلای اهداف نظام اسلامی گام بر می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حسن کربلایی در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه رسانه‌ها در حقیقت ابزاری برای رساندن صدای مردم به مسئولان هستند، اظهار کرد: وظیفه خبرنگاران و تمامی فعالان این عرصه در جامعه و عصر کنونی این است که با جدیت و تلاش ویژه در راستای رساندن صدای مردم و به ویژه محرومان به مسئولان کوشا بوده و در این عرصه مجدانه فعالیت کنند.

وی با قدردانی از فعالیت‌ها و پیگیری‌های سرپرست خبرگزاری فارس استان قزوین در زمینه‌سازی برای تولید و انعکاس دستاورد‌ها و اخبار سطح استان قزوین افزود: دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین در 10 ماه اخیر در حوزه کمی و کیفی رشد بسیار خوبی را شاهد بوده است و امیدواریم که این توسعه‌ و پیشرفت‌ها در این بخش همچنان ادامه یابد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در انعکاس اخبار خوب و امید‌بخش بیان کرد: تمام متولیان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی امروز ضرورت دارد تا در راستای تحقق رهنمود‌ها و سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری تلاش و کوشش کنند.

کربلایی ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان ابزاری تأثیرگذار وظیفه خود می‌دانند تا سخنان، درد‌ها و مشکلات مردم را به گوش مسئولان امر رسانده و متقابلأ نیز خدمات و پیشرفت‌های کشور را که مسئولان آن را به انجام می‌رسانند به گوش مردم برسانند.

وی با بیان اینکه معمار جمهوری اسلامی ایران نیز به مسئولان سفارش می‌فرمودند تا خدمات و کار‌های خویش را به اطلاع مردم رسانده و سبب پیشرفت نظام در تمام حوزه‌ها شوند، بیان کرد: خبرگزاری فارس با تمام توان، ظرفیت و استعداد بالقوه خویش در راستای عملی کردن وظایف رسانه‌ای گام برمی‌دارد.

مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این خبرگزاری در مسیر ترقی و توسعه روز افزون قرار داشته و در این مسیر نسبت به رسانه‌های دیگر در جایگاه بالایی قرار دارد، عنوان کرد: خبرگزاری فارس همواره تاکنون در مسیر ولایت‌مداری حرکت کرده و خود را متعلق و برآمده از نظام اسلامی و مردم می‌داند.

کربلایی در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم که با افتتاح این دفتر در شهرستان بویین زهرا بتوانیم در راستای اطلاع‌رسانی گسترده‌تر گام برداریم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول