اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش

شهردار آبادان از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان بازدید کرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان دقایقی پیش از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان بازدید و از عملکرد این خبرگزاری تقدیر کرد.

شهردار آبادان از دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی دقایقی پیش با حضور در دفتر خبرگزاری فارس جنوب خوزستان از عملکرد این خبرگزاری در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اخبار شهرستان، منطقه و در سطح فراتر ملی تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: این خبرگزاری در انعکاس مطالب و رویدادهای شهرستان نسبت به سایر خبرگزاری و رسانه‌های منطقه برجسته‌تر عمل می‌کند که این امر نشان از حرفه‌ای گرایی روز افزون این رسانه ارزشمند دارد.

شهردار آبادان تصریح کرد: اکنون دوران سیاه‌نمایی در آبادان به پایان رسیده و رسانه‌ها باید با تعامل مضاعف‌تر مسئولان را در رساندن به اهداف متعالی منطقه دلگرم کنند.

وی اضافه کرد: با انتقاد نابه‌جا و ناصحیح نه تنها مشکلی از مشکلات کاسته نمی‌شود بلکه مردم نیز از انجام عملکرد اجرایی مسئولان دلسرد و ناامید می‌شوند.

شیرازی عنوان کرد: امروزه مشکلات ریز و درشت در تمام شهرهای کشور وجود دارد پس نمی‌توان آن را مختص آبادان دانست و با این طرز تفکر همه زحمات مسئولان و مدیران اجرایی را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: باید با تعامل و ارتباط تنگاتنگ‌تر مشکلات و معضلات را بررسی، ارزیابی و پیگیری کرد تا روز به‌ روز شاهد عمران و آبادانی بیشتر در منطقه باشیم.

 

*افتتاح 7 پروژه با 2 میلیارد تومان اعتبار

مدیر سامانه شهری آبادان با اشاره به افتتاح پروژه‌های در دستور کار این ارگان گفت: هجدهم آبان‌ماه سال جاری هفت پروژه دیگر شهرداری با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی شهر است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت مسئولان شهری و استانی همچون مردم قدرشناس این منطقه محقق شود.

شیرازی در پایان اظهار کرد: این پروژه‌ها فردا با حضور مسئولان شهری و استانی جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران همچنین شهروندان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول