اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آبادان خبر داد

استفاده از دستگاه‌های هیدرولیک برای رهاسازی سرنشینان در سوانح جاده‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبادان گفت: امدادگران هلال احمر از دستگاه‌های هیدرولیک برای آزادسازی و رهاسازی مصدومان یا کشته‌شدگان حوادث و سوانح جاده‌ای استفاده می‌کنند.

استفاده از دستگاه‌های هیدرولیک برای رهاسازی سرنشینان در سوانح جاده‌ای

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان در کنار نیروی فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان و سازمان آتش‌نشانی در صحنه حاضر بوده و به یاری مصدومان شتافتند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر آبادان به همراه یک راننده و دو امدادگر در صحنه تصادف جاده آبادان ـ ماهشهر حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان ادامه داد: در حال حاضر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آبادان ـ ماهشهر با یک دستگاه آمبولانس و سه امدادگر در شیفت‌های 24 ساعته در این پایگاه فعال هستند.

وی با اشاره به تجهیزات پایگاه‌های بین جاده‌ای جمعیت هلال احمر گفت: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان از دستگاه‌های هیدرولیک برای آزادسازی و رهاسازی مصدومان یا کشته‌شدگان حوادث و سوانح جاده‌ای استفاده می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان افزود: این دستگاه‌ها با برخورداری از تجهیزات آزادسازی و رهاسازی قادر است در صورت بروز حوادث جاده‌ای بدون ایجاد کوچکترین آسیب و جراحت به مصدومان، سقف خودرو را شکافته و عملیات رهاسازی مصدومان از خودرو مربوطه را اجرایی کند.

به‌ دنبال تصادف شب گذشته دو خودروی پژو 405 و پراید در جاده موسوم به مرگ آبادان ـ ماهشهر 10 نفر کشته شدند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول