اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت:

دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی تعامل بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: برقراری امنیت پایدار در جامعه امری است که با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی محقق می‌شود.

دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی تعامل بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس شورای تامین شهرستان پاکدشت به همراه تنی چند از مسئولان ذیربط از کشفیات اخیر نیروی انتظامی در ارتباط با مواد مخدر صنعتی بازدید کردند.

قربانعلی مقبلی رئیس شورای تامین پاکدشت اظهار داشت: نعمت امنیت، ارزشمندترین نعمتی است که خداوند متعال بر بندگانش ارزانی داشته است و ماموران نیروی انتظامی نیز با خدمت در این نهاد مقدس وظیفه خطیر نگهبانی و حفاظت از این نعمت گرانبهای الهی را بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: خداوند را شاکریم که نیروی انتظامی هم در بحث آموزشی و هم در بحث عملیات پرچم‌دار مبارزه با این آفت خانمان‌سوز و ویران‌کننده در جامعه است.

جمال نیکجو فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت نیز در این دیدار بر لزوم تعامل بیش از پیش تمامی دستگاه‌های دولتی با پلیس تاکید کرد و خاطرنشان کرد: برقراری امنیت پایدار در جامعه امری است که با مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی محقق می‌شود که با وجود مردمی فهیم و مسئولانی دلسوز افق کاملا روشنی پیش روی این شهرستان است.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول