اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین:

تاکید بر 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر / گاهی برخورد نیروی انتظامی لازم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین خطاب به فرمانده و معاونان نیروی انتظامی این شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: گاهی برخورد نیروی انتظامی با مرتکبان منکر لازم است.

تاکید بر 2 فریضه امر به معروف و نهی از منکر / گاهی برخورد نیروی انتظامی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، چهارشنبه شب احمد فلاحی فرمانده انتظامی، معاونان و مسئولان نیروی انتظامی شهرستان ورامین با حضور در منزل آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ورامین با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار امام جمعه ورامین ضمن تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در افزایش حس امنیت و آرامش در شهرستان اظهار داشت: قطعا برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه موثر خواهد بود، ایجاد حس امنیت در جامعه و افزایش این احساس سطح رفاه را در میان مردم ارتقا می‌دهد.

وی سپس با اشاره به لزوم ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه به ‌ویژه شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: ورامین شهری مذهبی و دارای سوابق روشن و درخشان انقلابی است، مردم وجود ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌های اخلاقی را نمی‌پذیرند، مردم از نیروی انتظامی امنیت مطالبه می‌کنند و یکی از شاخه‌های بسیار مهم امنیت، امنیت اخلاقی و اجتماعی است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین سپس با تاکید بر اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر ویژه قشر خاص نیست، وظیفه همگانی است، در طرح تذکر لسانی تذکر دهندگان افراد عادی و از خود مردم هستند که می‌آیند، تذکر می‌دهند و می‌روند، به آنها تاکید شده است که در هیچ صورتی نایستند و بحث نکنند، بگویند و بروند.

آیت‌الله محمودی ادامه داد: گاهی فرد مرتکب منکر می‌شود و بر روی این ارتکاب لجاجت می‌کند و اصرار می‌ورزد، امر به معروف و نهی از منکر مراحل دارد، در این حالت که فردی قصد مسموم کردن فضای گروهی جامعه را دارد و با تذکر اصلاح نمی‌شود نیاز است که با وی برخورد شود و این برخورد وظیفه نیروی انتظامی همراه با هماهنگی با دستگاه قضایی است.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: کوتاهی در اجرای احکام الهی آن هم در جامعه اسلامی پذیرفته نیست، امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است و در حال حاضر با توجه به دشمنی‌های فرهنگی و اخلاقی معاندان اسلام و انقلاب نیاز به ورود تمام افراد جامعه به این عرصه است.

در ابتدای این دیدار احمد فلاحی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت کوتاه فرماندهی خود برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان را تشریح کرد.

پس از پایان دیدار مذکور فرمانده و مسئولان نیروی انتظامی شهرستان در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران واقع در ورامین حضور یافته و با حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیش این شورا دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول