اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی:

هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلامشهر، ری، ‌شمیرانات و تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص اعتبارات به ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری برای تأمین سلامت جامعه است.

هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است

حسین طلا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در حوزه ورزش هر زمان که سرمایه‌گذاری کردیم، نباید به دید هزینه نگاه کنیم، تخصیص اعتبارات در ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی افزود: اگر در زمینه ورزش و گسترش فضاهای ورزشی سرمایه‌گذاری شود، بی شک در حوزه‌های بهداشت، درمان، رفع معضلات بیکاری، اعتیاد، تحکیم خانواده‌ها و ... نیز سرمایه‌گذاری شده و زمینه‌های بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده از بین خواهد رفت.

طلا تاکید کرد: جامعه ورزش اسلامشهر از استعداد‌های بالقوه‌ای برخوردار است و قهرمانان این شهرستان در صحنه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی به نمایندگی ملت غیور کشورمان، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را با افتخار بر قله‌های رفیع به اهتزاز درآورده و سبب مسرت و خوشحالی مردم شده‌اند.

*ورزشکاران و مدال‌آوران در اسلامشهر گمنام مانده‌اند

نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه ورزش اسلامشهر آنگونه که از بیرون نگاه می‌شود نیست، قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری در اسلامشهر وجود دارند که به علت عدم اطلاع‌رسانی گمنام و ناشناخته مانده‌اند در صورتی که بارها برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و مدال‌های ارزشمندی را به ارمغان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: ورزش شهرستان اسلامشهر نیاز به همکاری رسانه‌ها و انعکاس فعالیت‌ها در سطح ملی و کشوری دارد تا بتواند استعداد‌های نهفته این شهرستان را بیش از گذشته نمایان و به جامعه معرفی کند.

طلا افزود: در حال حاضر این شهرستان دارای قهرمانان بزرگی در رشته‌های مختلف بوده که کمتر به آنها توجه شده است، لذا باید از این استعدادها به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی در ادامه خواستار حمایت بیشتر مسئولان ورزش از قهرمانان اسلامشهری شد و افزود: برای تکمیل و تجهیز ورزشگاه پنج هزار نفری اسلامشهر و تبدیل آن به طرح مهر ماندگار آمادگی لازم وجود دارد.

انتهای پیام/64002/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول