اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال 81 اثر

کودکان خوزستانی در مسابقه نقاشی بلغارستان شرکت کردند

خبرگزاری فارس: کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پانزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان شرکت کردند.

کودکان خوزستانی در مسابقه نقاشی بلغارستان شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، 81 عضو کانون آثار نقاشی خود را با موضوع «آزاد» برای شرکت در پانزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال کردند.

این آثار نقاشی توسط اعضای کانون در شهرهای امیدیه، اهواز، شوش، بهبهان، ملاثانی، هویزه، بندر امام، رامهرمز، لالی، آغاجاری و اندیمشک کشیده شده و از میان 112 اثر رسیده از کارگاه‌های نقاشی مراکز کانون به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان انتخاب شد و برای شرکت در این مسابقه بین‌المللی به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال شده‌اند.

پانزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان توسط بنیاد هنری Nova Zagora و استودیوی هنریDuga این کشور با شیوه‌ تکنیک آزاد برای گروه سنی 4 تا 17 سال، در سال 2013 برگزار خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

پیش از این نیز کودکان و نوجوانان خوزستان با ارسال آثار نقاشی خود و شرکت در مسابقات بین‌المللی مختلف موفق به کسب عناوین برتر این رقابت‌های فرهنگی هنری شده‌اند.

انتهای پیام/2247/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول