اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان:

گلستان میزبان بخش نقاشی جشنواره ملی یادمان ولایت می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان گفت: جشنواره ملی یادمان ولایت در استان کرمان جنوبی برگزار می‌شود و گلستان میزبان بخش نقاشی این جشنواره خواهد بود.

گلستان میزبان بخش نقاشی جشنواره ملی یادمان ولایت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدحسین علوی صبح امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار داشت: در جشنواره ملی یادمان ولایت حدود 50 هنرمند کشوری و استانی به میزبانی شهرستان علی‎آبادکتول حضور خواهند یافت.

وی ابراز داشت: در هفته کتاب امسال برنامه تجلیل از خادمان کتاب را خواهیم داشت و از کتاب شرح اسم تعدادی از نوقلمان استان رونمایی می‎شود.

حرکت و جریان‎سازی در جامعه رویکرد برنامه‎های هفته کتاب

مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان با بیان اینکه برنامه‎های هفته کتاب با رویکرد حرکت و جریان‎سازی در جامعه پیش‎بینی شده است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کتابداران در خصوص جهت‎گیری در حوزه کتاب ابراز رضایت داشته اما فرمودند این آمار راضی‌کننده نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

علوی با بیان اینکه شبکه اجتماعی دوستداران کتاب در استان به منظور قرار دادن کتاب در سبد خانوارها طراحی شده است یادآور شد: این شبکه در چهار محور دانش‌آموزی، دانشجویی، ادارات و محلات صورت گرفت که سال گذشته بخش دانش‌آموزی آن در اکثر شهرستان‌ها فعال شد.

وی خاطر نشان کرد: محور ادارات شبکه دوستداران کتاب بر اساس تفاهمنامه‎ای که با دو اداره کل ثبت احوال و تعاون منعقد شده در هفته کتاب عملیاتی خواهد شد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‎‎های عمومی گلستان افزود: قرار است لیست کتاب‎ها را به دو روش برای پرسنل ادارات و خانواده‌های آنان در اختیار قرار دهیم که منابع اطلاعاتی در سایت golestanbook.com در همه کتابخانه‎های عمومی استان قابل دسترسی است.

علوی ابراز داشت: دانشگاه گلستان و تربیت معلم نیز به این سایت اضافه شده البته مخاطبان کتاب باید بدانند در این سایت فقط عنوان کتاب برای تسهیل دسترسی فراهم شده و عموم مردم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی راه دوم دسترسی به لیست کتاب را از طریق سی‎دی‎های کتاب عنوان کرد و گفت: این سی‎دی‎ها در اختیار شهرستان‎ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول