اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

کمک به سیل‌زدگان مازندران در دستور کار خیران باشد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: کمک به سیل‌زدگان مازندران در دستور کار خیران باشد.

کمک به سیل‌زدگان مازندران در دستور کار خیران باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس ساری، سید علی اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای مشارکت مردمی بهزیستی در جمع خیرین استان مازندران بیان داشت: ظرفیت‌های تشکل‌ها بسیار مهم است. کارهای خیر در حرکت‌های جمعی باید مستندسازی شود و در اختیار دیگر خیران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این مشارکت‌ها باید زمینه کار خیر را فراهم و ساماندهی کند، افزود: کار اساسی که در دستور کار نظام بوده برای توانمند‌سازی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی و مردمی است. انفاق خصوصیات مومنین واقعی است‌.

طاهایی با بیان اینکه سیل نوشهر، چالوس و بهشهر در کمتر از یک ماه اتفاق افتاد، متذکر شد: کسانی که جهیزیه‌هایشان در سیل از دست دادند دولت 500 هزار تومان مقدور مالی دارد که کمک می‌کند و 6 میلیارد تومان وام نیز برای خانه‌هایی که نوسازی می‌شوند با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پرچمداران خیر در مازندران باید تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند. نیکوکارانی هستند که به صورت خاموش به انسان‌ها خدمت می‌کنند جامعه باید بداند که می‌شود دست انسان‌ها را گرفت.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی یک سازمان تخصصی است، تاکید کرد: بهزیستی می‌تواند به صورت تخصصی خدمات ارائه دهد و کارش با نهادهای خیریه فرق دارد. این نهادها خدمات کلی می‌دهند

طاهایی اذعان داشت: کار خیر، امدادرسانی و نیکوکاری از آموزه‌های دینی ما است.

انتهای پیام/2296/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول