اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

علت انحراف انسان‌ها عدم پرورش عبودیت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: علت اصلی انحراف انسان‌ها عدم پرورش عبودیت بوده است.

علت انحراف انسان‌ها عدم پرورش عبودیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان اظهار کرد: محرم برای بشریت و انسانیت دستاوردهای بسیاری داشته است.

وی با بیان اینکه امروز معارف مکتب اسلام مرزهای بسیاری را در نوردیده است، افزود: اگر شالوده فکری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در دیگر کشورها احیا و زنده شود مردم آن کشورها روز به روز در کانون توبه انسان‌ها قرار می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در تاریخ و زمان‌های گذشته انسان‌هایی بوده‌اند که شیفته اهل بیت عصمت و طهارت بوده‌اند و در این راه از جان خود گذشتند و در جامعه امروزی باید در راستای پرورش چنین انسان‌های بزرگی تلاش کرد.

لطفیان با اشاره به اینکه امروز شور برای انسان‌ها کافی نیست بلکه شعور نیاز است، اضافه کرد: علت اصلی انحراف انسان‌ها عدم پرورش عبودیت بوده است.

وی از هیئت مذهبی به عنوان جریان عبودیت در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: هیئت مذهبی محل عبودیت و پرورش کسانی است که در حوزه معنویت و خداشناسی گام برمی‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر توجه و ترویج فرهنگ ولایی در هیئت‌های مذهبی تاکید کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی مهم‌ترین و مشخص‌ترین پشتیبان ولایت هستند.

لطفیان با بیان اینکه برخی از کارها و اقداماتی که در هیئت مذهبی رخ می‌دهد نشان از بی اعتقادی مسئولان هیئات مذهبی است، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی باید محل نقد باشند و این در حالی است که نقدها نباید با تخریب همراه باشند.

وی یادآور شد: اقامه نماز جماعت، تلاوت قرآن، تمسک به اهل بیت (ع) و لزوم رعایت حال مخاطبان از جمله مواردی هستند که باید مسئولان هیئت‌های مذهبی باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول