اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 60 پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته بسیج 60 پروژه محرومیت‌زدایی در استان به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 60 پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: سالن کتابخانه روستای بورنگ از توابع شهرستان بیرجند به عنوان نمونه در این هفته افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به همزمان بودن هفته بسیج با مراسم عزاداری امام حسین (ع) افزود: مراسم گرامیداشت این هفته در قالب هیئت‌های عزاداری و برنامه‌های این ایام به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از برپایی 10 نمایشگاه فرهنگی هنری با هدف معرفی عملکرد اقشار بسیج به عنوان برنامه‌های این هفته یاد کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و محرومیت‌زدایی در سراسر استان برپا می‌شود.

قاسمی با اشاره به آغاز هفته بسیج از 30 آبان‌ماه به سایر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و افزود: اجتماع بزرگ نونهالان عاشورایی در نخستین روز هفته بسیج، اجتماع بزرگ نوجوانان بسیج، همایش 13 ساله‌ها و اجتماع بزرگ منتظران موعود با محوریت جوانان عضو حلقه‌های صالحین مساجد از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی از برگزاری همایش سران و معتمدان بسیج عشایر در دوم آذر‌ماه به عنوان دیگر برنامه این هفته یاد کرد و ادامه داد: مراسم عطر‌افشانی و زیارت قبور شهدا، همایش ورزشکاران و قهرمانان در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و نهبندان، نشست روشنفکران با موضوع اقتصاد مقاومتی و برگزاری 18 یادواره شهدا از دیگر برنامه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از اجتماع بزرگ عاشورائیان در روز عاشورا خبر داد و اظهار کرد: همایش افسران جنگ نرم در دانشگاه‌های بیرجند با حضور طلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا در قالب 3 هزار خانوار، برپایی همایش‌های ترویجی امر به معروف و نهی از منکر و ترویج حجاب و عفاف از دیگر برنامه‌ها است.

قاسمی ادامه داد: در این هفته از بسیجیان فعال در حلقه‌های صالحین تجلیل به عمل می‌آید و در آخرین روز از این هفته همایش زینبیون در 10 شهرستان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز/پ3003                                                             ‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول