اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

اجرای 250 برنامه هفته بسیج در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از اجرای 250 برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

اجرای 250 برنامه هفته بسیج در خرمشهر

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته بسیج و ایام سوگواری سالار شهیدان شعار امسال این هفته بسیج در امتداد عاشورا نامگذاری شده است.

وی افزود: در این راستا همچنین هر یک از روزهای این هفته با نام یکی از شهدای کربلا مزین شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: دیدار با امام جمعه خرمشهر، اجتماعات بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نونهالان عاشورایی بسیج متشکل از حلقه‌های نونهالان، برگزاری کلاس آسیب‌شناسی مداحی، تجلیل از سرگروه‌های نمونه شجره طیبه صالحین، برگزاری دعای توسل و نشست هیئت عاشقان ولایت از جمله برنامه‌های این هفته است.

فرهانیان برگزاری همایش بزرگ نوجوانان بسیجی با عنوان همایش 13 ساله‌ها، برگزاری یادواره شهدا، نشست‌های سیاسی، یادواره شهدای ادارات، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، همایش پیشکسوتان عاشورایی، طرح ابرار، محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر و شب خاطره را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

وی ادامه داد: شرکت همه بسیجیان در نماز جمعه، همایش منتظران، یادواره شهدای آلبونایی، تجمع حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: همزمان با تاسوعای حسینی اجتماع و عزاداری بزرگ هیئت‌های مذهبی با حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی خرمشهر و اجتماع بسیجیان عاشورایی و هیئت‌های مذهبی در روز عاشورا در محوطه مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: در آخرین روز هفته نیز اجتماع زنان عاشورایی با حضور بانوان خرمشهری با عنوان همایش زینبیون نیز برگزار می‌شود.

فرهانیان خاطرنشان‌ کرد: علاوه بر این برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی دیگری نیز در پایگاه‌های مقاومت بسیج خرمشهر در این هفته برگزار و در مجموع بیش از 250 برنامه در طول هفته بسیج در خرمشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2329/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول