اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 60 پروژه بسیج سازندگی خراسان جنوبی در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح تعداد 60 پروژه بسیج سازندگی در این استان در هفته بسیج خبر داد.

افتتاح 60 پروژه بسیج سازندگی خراسان جنوبی در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی، محمد زهرایی اظهار کرد: در هفته بسیج تعداد 60 طرح عمرانی در زمینه مسجد مسکن مهر، قنوات، استخر ذخیره آب، خانه عالم، خانه بهداشت، پایگاه بسیج و کتابخانه در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

وی افزود: به نمایندگی از این 60 پروژه کتابخانه روستای بورنگ با مساحت 120 متر و با اعتبار بالغ بر 500 میلیون ریال با حضور استاندار و فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: سعی کردیم از سلیقه‌ای کار کردن و پراکندگی برنامه‌ها در این هفته جلوگیری شود تا برای اطلاع‌رسانی و بسترسازی برنامه‌های آینده اقدامات خوبی صورت گیرد.

زهرایی با بیان اینکه دوم آذر‌ماه به یاد حضرت قاسم(ع) الگوی جوانان بسیجی روز بسیج سازندگی است، یادآور شد: افتتاح 60 پروژه و اختتامیه اردوهای طرح هجرت از برنامه‌های محوری بسیج سازندگی در این هفته است.

وی ادامه داد: بزرگترین رسالت بسیج حفظ ارزش‌ها است و این میسر نمی‌شود مگر آنکه خیل عظیم جوانان با روحیه گذشت و ایثار پای کار آیند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی، جوانان را پتانسیل قوی بسیج برای بسترسازی جامعه دانست و اظهار کرد: استفاده از این پتانسیل می‌تواند برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم موثر باشد.

زهرایی گفت: بسیج سازندگی با اجرای این پروژه‌ها به محرومیت‌زدایی در استان کمک کرده و همچنین اوقات فراغت جوانان را غنی‌سازی می‌کند.

وی یادآور شد: موج سوم اردوهای جهادی با حضور اقشار متخصص اعم از پزشکان، روحانیون، هنرمندان و ورزشکاران نیز توانسته است کارهای فرهنگی قابل قبولی را انجام دهد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ارتباط با بحث اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در تمام استان‌ها 12 عنوان شغل به تصویب رسیده است و در خراسان جنوبی نیز از این 12 عنوان شغل هشت عنوان قابلیت اجرایی دارد که به عنوان پایلوت پرورش مرغ بومی را در شهرستان درمیان آغاز کرده‌ایم.

زهرایی از تشکیل کمیته اشتغال بسیج در استانداری استان خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی استان عضو این کمیته هستند و در این امر به سازمان بسیج سازندگی کمک می‌کنند و سازمان‌های بسیج نیز زیر نظر قرارگاه اقتصادی فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول