اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بنجار خبر داد

برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در شهرستان بنجار

خبرگزاری فارس: شهردار بنجار گفت: طبق سال‌های گذشته، مراسم دیرینه تعزیه‌خوانی در شهرستان بنجار با شکوه هرچه تمام برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در شهرستان بنجار

غلامحسن نورا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه‌ مراسم‌های عزاداری مردم شهرستان بنجار اندیشیده شده و وظیفه اصلی شهرداری، خدمت به مردم است.

وی افزود: تمام تدابیر لازم برای ورود پیدا کردن به محرم از دو روز قبل از آغاز محرم در شهر بنجار اندیشیده شده و از روز چهارشنبه هفته گذشته خیلی زودتر از موعد به پیشواز محرم رفته و شرایط را برای هرچه بهتر برگزارشدن و استفاده کردن مردم از این فضا، فراهم کرده‌ایم.

شهردار بنجار به برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی طبق رسم دیرینه مردم بنجار و زابل اشاره کرد و بیان داشت: مراسم تعزیه در شهر بنجار به طور معمول از دهه اول محرم آغاز و تا تاسوعای و عاشورای حسینی ادامه داشته که اکثر مردم شمال استان از شهر‌های مختلف برای شرکت در آن حضور می‌یابند.

نورا در مورد آماده‌سازی فضای شهر برای ورود به محرم و حرکت دسته‌های عزاداری گفت: شهرداری به عنوان تنها دستگاه‌ خدماتی شهر، تمامی کار‌های لازم و اولیه را برای ورود باشکوه به مراسم‌های عزاداری در سطح شهر بنجار انجام داده و از شب اول تا پایان مراسم‌ها آمادگی خود را حفظ خواهد کرد.

وی به وظیفه‌ اصلی شهرداری که خدمات‌رسانی به مردم است، اشاره کرد و افزود: وظیفه و رکن اصلی شهرداری خدمت به مردم بوده و رسیدگی به شهر یکی از وظایف و تکلیف‌های اصلی شهرداری است.

شهردار بنجار ابراز امیدواری کرد: امید می‌رود امسال شاهد برگزاری باشکوه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی باشیم و کمبودی از نظر آمادگی‌های شهرداری در این زمینه احساس نشود.

انتهای پیام/75002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول