اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری 35 یادواره شهید همزمان با هفته بسیج در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج 35 یادواره شهید در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 35 یادواره شهید همزمان با هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج یادواره‌های شهدا از سوی اقشار مختلف به ویژه یادواره شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دانش‌آموزی زیربنای فعالیت‌های بسیج است، تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی از سوی بسیج دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از برگزاری همایش 13 ساله‌ها در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با هفته بسیج در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از برنامه‌های ویژه سازمان دانش‌آموزی است، خاطرنشان کرد: همزمان با یازدهم ماه محرم این برنامه در زنجان برگزار می‌شود.

طهماسبی برگزاری مسابقات انشاء‌نویسی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این مسابقه با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی را از برنامه‌های برجسته این هفته برشمرد و خاطرنشان کرد: با حضور دانش‌آموزان این صبحگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی‌(عج) استان زنجان از پخش فیلم شهیده ناهید فاتحی کرجو در مدارس استان خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با شهدای دانش‌آموز این فیلم در مدارس پخش می‌شود.

وی برگزاری مسابقه گفتمان ولایت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: این مسابقه در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول