اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مهندسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

افتتاح 110 پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول مهندسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: 110 پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در استان زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 110 پروژه عمرانی همزمان با هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا سلطانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی همزمان با هفته بسیج در استان زنجان از سوی سپاه انصار المهدی(عج) افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه 11 باب سالن فرهنگی و ورزشی در استان زنجان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: این سالن‌ها با عنوان صالحین و حماسه 9 دی افتتاح می‌شود.

مسئول مهندسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از افتتاح 18 باب حوزه مقاومت همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت:‌ از این تعداد پنج باب برای حوزه‌های مقاومت در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه 9 باب حوزه مقاومت برای بسیج اقشار افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: چهار باب نیز در حوزه‌های مقاومت خرم‌دره و ماهنشان افتتاح می‌شود.

سلطانی از افتتاح 77 پایگاه مقاومت همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست باشگاه تیراندازی در هفته بسیج تصریح کرد: سالن غذاخوری و آشپزخانه اردوگاه شهید باکری در یک هزار متر مربع از دیگر پروژه‌های این هفته محسوب می‌شود.

مسئول مهندسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از افتتاح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) خبر داد و گفت: همزمان با هفته بسیج این ساختمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی هفته بسیج خبر داد و یادآور شد: برخی از این پروژه‌ها در طول یکسال گذشته تکمیل شده است.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول