اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی نوشهر:

منازل سیل‌زده فاقد مجوز، جواز رایگان می‌گیرند

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی نوشهر گفت: برای منازل سیل‌زده فاقد مجوز نوشهر با تصویب شورای شهر جواز رایگان صادر می‌شود.

منازل سیل‌زده فاقد مجوز، جواز رایگان می‌گیرند

سکینه دیوسالار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر از همراهی و همکاری صمیمانه شهرداری‌های استان در امدادرسانی و پاک‌سازی مناطق‌سیل زده نوشهر افزود: با توجه به شدت خسارات وارده به معابر و منازل مسکونی و تجاری نوشهر در سیل اخیر، قطعا نیاز به همکاری و مساعدت از سوی دیگر شهرهای استان احساس می‌شد.

وی افزود: در این رابطه لازم می‌دانم از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای همجوار به ویژه رویان، نور، نشتارود، تنکابن، عباس‌آباد، قائمشهر، زیرآب، سوادکوه و ساری و همچنین شهرداری‌های تهران و البرز که یاری‌رسان ما بودند صمیمانه تقدیر کنم.

دیوسالار با بیان اینکه به ظاهر نوشهر از وضعیت اضطراری خارج شده است، اظهار داشت: مردم همچنان با عواقب سیل مواجه هستند و نیاز به وسایل اولیه زندگی و همچنین وسایل گرمایشی و تغذیه آنان به خوبی حس می‌شود.

وی با دعوت از مردم همیشه در صحنه نوشهر برای اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان گفت: بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی شهرداری و شورای شهر بر آن شدیم تا به منازلی که عمدتا در بافت فرسوده شهر بوده و در معرض سیل قرار گرفتند و از مجوز ساخت برخوردار نبودند، جواز رایگان داده شود تا با خالی گذاشتن پایین ساختمان تا دو طبقه روی پیلوت اجازه ساخت داشته باشند.

وی گفت: رایزنی‌هایی نیز با نظام مهندسی و بیمه صورت می‌پذیرد تا جواز این افراد کاملا به صورت رایگان محاسبه شود.

دیوسالار با بیان اینکه عمده سیل‌زدگان مستاجر بودند، تصریح کرد: این منازل در سیل قبلی نوشهر نیز دچار خسارات زیادی شده بودند که مالکان این ساختمان‌ها پس از تحویل زمین، این بناها را تخریب نکرده و اجاره داده بودند و موجب شده عده‌ای دیگر در همان خانه‌ها دچار سیل‌زدگی شوند.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول