اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خبر داد

خسارت 9 میلیارد ریالی سیل به جاده‏های استان سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خسارت وارده به جاده‏های استان بر اثر جاری شدن سیل‏های اخیر را بیش از 9 میلیارد ریال اعلام کرد.

خسارت 9 میلیارد ریالی سیل به جاده‏های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر رحمانی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: بارش شدید باران و جاری شدن سیل در چند شهرستان استان سمنان، باعث تخریب شانه راه، ابنیه فنی، رسوب‏گذاری بر روی سطح جاده و مسدود شدن پل‏های آبرو شده است.

وی محورهای چاشم، خطیرکوه، لرد، رودبار، پاقلعه و بنه‏کوه در بخش شهمیرزاد، بزرگراه شاهرود- سبزوار در شهرستان میامی و محور چشمه علی، دیباج، سه‏راهی فولادمحله شهرستان دامغان را از جمله محورهای آسیب‏دیده توسط سیل ذکر کرد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: در مجموع در شهرستان‏های سمنان، شاهرود، میامی و دامغان بیش از 9 میلیارد ریال خسارت به راه‏ها وارد و بیش از 150 کیلومتر از محورهای استان دچار سیل‏گرفتگی شده است.

رحمانی بیشترین خسارت وارده را مربوط به ابنیه فنی دانست و ادامه داد: در حدود 75 درصد خسارات به ابنیه فنی و شانه راه وارد شده و خوشبختانه روسازی محورها صدمه چندانی ندیده است.

وی تصریح کرد: با حضور عوامل راهداری در محورها و رسوب‏برداری، جمع‏آوری گل و لای و پاک‏سازی حریم جاده توسط ماشین‏آلات سنگین و نیمه سنگین، تردد در محورهای روستایی استان سمنان هم‏اکنون به طور کامل برقرار شده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: ترمیم پل‏ها، بازسازی شانه راه و بستر پل‏ها نیز در استان سمنان آغاز شده است.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول