اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

عزاداری شیراز می‌تواند بهتر برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مراسم عزاداری در شیراز می‌تواند بهتر از آن چه که امروز هست، برگزار شود.

عزاداری شیراز می‌تواند بهتر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری عزاداری منسجم در روز تاسوعا اظهار داشت: هیئت‌های شیراز ریشه‌دار و قدیمی هستند و سال‌های متمادی زیر خیمه ابا عبدالله(ع) عرض ادب کرده‌اند اما زمانی عزاداری زنجان، اردبیل و قم را می‌بینیم احساس می‌کنیم که عزاداری شیراز باید بهتر باشد.

فرمانده ارشد سپاه استان فارس ادامه داد: سال گذشته صدا و سیما عزاداری شهر یاسوج را به طور مکرر پخش می‌کرد که برای نخستین سال ده‌ها هزار نفر منسجم عزاداری می‌کردند.

وی افزود: مطالبه نماینده ولی فقیه در فارس، مطالبه حقی است و این کار با کمی هماهنگی شدنی است.

غیب پرور تصریح کرد: این علمای بزرگ و روحانیت بودند که زلف ما را با عشق ابا عبدالله گره زدند و اکنون نیز شاقول و میزان ما نماینده آقا در این استان است.

فرمانده سپاه استان فارس بیان کرد: باید از هم‌اکنون در هیئت‌ها اعلام شود که عزاداری روز تاسوعا هماهنگ است تا بتوانیم مراسم تاسوعایی بهتر از سال‌های گذشته داشته باشیم.

در ادامه این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس نیز گفت: چند سالی است که مطالبه امام جمعه شیراز بیان می‌شود و به دلایلی آن‌طور که باید برآورده نشده است.

سید ولی‌الله محمودی نژاد افزود: در سال‌های گذشته عنوان می‌شد که فضای محوطه حرم برای حضور چند هزار نفر گنجایش ندارد و حضور همزمان از نقاط مختلف شهر و عبور و مرور این میزان جمعیت از ورودی‌ها و خروجی‌ها به کندی صورت می‌پذیرفت، اما امسال این مشکلات حل شده است.

به گزارش فارس، بزرگان و امنای هیئت‌های شیراز، نمایندگان صدا و سیما، سپاه پاسداران، بسیج، راهنمایی و رانندگی و برخی نهادها و دستگاه‌های دیگر در این نشست به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/2448/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول