اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

نماز اول وقت در اولویت برنامه‌های عزاداری باشد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: از مهم‌ترین معروفاتی که در قیام امام حسین(ع) مورد‌ توجه قرار گرفت ادای نماز اول وقت بود که باید در اولویت برنامه‌های عزاداری باشد.

نماز اول وقت در اولویت برنامه‌های عزاداری باشد

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: امام حسین(ع) اسوه ماندگار امت اسلامی و سمبل اخلاص و خدامحوری است.

وی ادامه داد: اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در کربلا برای مبارزه با نظام سیاسی فاسد حاکم بر جامعه آن زمان قیام کردند که مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تفکر و کسب معرفت است، تصریح کرد: در این ماه باید با خودسازی و تقویت بصیرت حسینی ارزش‌ها و پیام‌های نهضت کربلا را در زندگی خود به کار ببریم.

بهشتی‌فر افزود: عزاداری‌های امام حسین(ع) باید بر اساس واقعیت‌ها و پیام‌های نهضت عاشورا باشد و مسئولان هیئات مذهبی از نفوذ هر گونه آسیب و انحراف در عزاداری‌ها جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: از مهم‌ترین معروفاتی که در قیام امام حسین(ع) مورد‌ توجه قرار گرفت ادای نماز اول وقت بود که باید در اولویت برنامه‌های عزاداری باشد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه اظهار کرد: در مجالس عزاداری باید علاوه بر ذکر مصیبت امام حسین(ع) فلسفه قیام عاشورا را برای مردم تبیین کنیم.

*فعالیت 40 مبلغ در ایام محرم در شهرستان بشرویه

بهشتی‌فر از فعالیت 40 مبلغ در ایام محرم در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: به تمام روستاهای سطح شهرستان مبلغ و روحانی اعزام شده است.

وی تصریح کرد: به منظور آشنایی با آسیب‌های عزاداری گردهمایی مسئولان هیئات مذهبی و مداحان شهرستان بشرویه برگزار شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه یادآور شد: در نمایشگاه کتاب، غرفه محصولات فرهنگی و عرضه قرآن و ادعیه توسط اداره تبلیغات اسلامی در بشرویه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول