اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

برخی در داخل هنوز حرکت رو به جلوی نظام را نمی‎فهمند

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در داخل کشور برخی خودی‎ها هنوز نفهمیده‎اند که نظام اسلامی خوب جلو می‎رود، البته دست‌اندازی‎هایی نیز در این راستا وجود دارد.

برخی در داخل هنوز حرکت رو به جلوی نظام را نمی‎فهمند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی ظهر امروز در جمع بسیجیان و کارکنان سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: دشمن می‎داند تحریم‎ها علیه ایران به قیمت مرگ خودش تمام می‎شود، اما اعلام کرده خودکشی می‎کنیم تا ایران‌کشی کنیم، آنها می‎دانند نابود می‎شوند و سقوط خواهند کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان سقوط می‎کنند و ایران می‎ماند، اما به شرطی که به اقتصاد مقاومتی متوسل شود.

یگانه عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تهاجمات پیوند امت با ولایت است

جانشین ولی فقیه در سپاه در خصوص اینکه چه چیزی سبب شده تا ایران حرکت رو به جلو داشته باشد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت، نه دهه تثبیت انقلاب عنوان کردند، آری اکنون دهه گسترش اهداف بلند است.

حاجی‎صادقی متذکر شد: دشمن به این نتیجه رسیده که یگانه عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر همه نقشه‎ها، تهاجمات و حمله‎ها سخت و نرم، پیوند امت با ولایت است.

وی به دلایل طول عمر نظام ولایی حضرت علی (ع) و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطر نشان کرد: نظام ولایی امیرالمؤمنین علی (ع) پنج سال بیشتر عمر نکرد، اما نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران 34 سال عمر کرده است، چون امت با ولایت به هم متصل شده‎اند.

مشکل امام علی (ع) طلحه و زبیر نبودند، بلکه مدعیان شیعه بودند

جانشین ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: در کشور اسلامی ایران، ولایت قطب و محور است و مردم ولایت را خوب می‎فهمند و فرمانبری می‎کنند.

حاجی‎صادقی اضافه کرد: مشکل امام علی (ع) طلحه و زبیر نبودند، خوارج و نهروانیان نبودند بلکه مدعیان شیعه حضرت دلیل اصلی بروز مشکلات در آن نظام ولایی به شمار می‎آمدند.

وی در خصوص اینکه چه باید کرد تا نظام متوجه آسیب نشود، متذکر شد: باید تمام حواس‌مان را متمرکز بر ولایت‎محوری کنیم و مراقب باشیم چرا که دشمن می‎خواهد اتصال بین امت و ولایت را قیچی کند.

گیرنده‎های ملت به ولایت بالا رفته و خیلی جاها گیرنده‎های خواص نمی‎گیرد

جانشین ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: در فتنه 88 و قبل از آن گروهی می‎خواستند ولایت را کمرنگ کنند، لذا روی حلقه خواص متمرکز شدند، اما به خاطر راهنمایی بی‎نظیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم توطئه دشمن خنثی شد.

حاجی‎صادقی با اشاره اینکه امت با ولایت مستقیما اتصال دارد تاکید کرد: امت اسلامی نیاز ندارد کسی ولایت را برایش تفسیر کند چرا که گیرنده‎های ملت به ولایت بالا رفته و خیلی جاها گیرنده‎های خواص نمی‎گیرد و معتقد هستیم با اتصال به ولایت یقینا پیروزی با ما خواهد بود.

انتهای پیام/2307/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول