اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

برای برافراشتن پرچم ایران باید به آب زد / غواصان شهید دین خود را به نظام و ملت ادا کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: شهدای غواص با دل به دریا زدن وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانیده و دین خود را نسبت به مردم میهنشان ادا کردند.

برای برافراشتن پرچم ایران باید به آب زد / غواصان شهید دین خود را به نظام و ملت ادا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حسن شاهوارپور عصر امروز در همایش نمایش رزمی فرهنگی شهدای غواص و تجلیل از غواصان عاشورایی که با حضور 300 غواص از سراسر کشور در شهرستان خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز غواصان پیشکسوت از سراسر کشور ایران اسلامی و از استان های قم، فارس، اصفهان و کرمانشاه در این رزمایش حضور دارند.

وی در رابطه با رزمندگان و شهدای غواص تصریح کرد: رزمندگان غواص کشور ما در سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی احساس کردند که برای نجات ملت باید از رودخانه های خروشان اروند، بهمنشیر، کارون و کرخه عبور کنند و این کار را با تمام وجود و هستی‌شان نیز انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان خاطرنشان کرد: این شهدای غواص با دل به دریا زدن وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانیده و دین خود را نسبت به مردم میهنشان ادا کردند.

وی اضافه کرد: امروز هم رزمندگان، خارج از هر مقوله سیاسی موجود، ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و حفظ و تداوم نظام را در اولویت قرار داده‌اند.

شاهوارپور همچنین عنوان کرد: همه ما باید به مسیر شهدای دوران هشت ساله دفاع مقدس اقتدا کنیم و از درس‌هایی که رزمندگان داشته الگوبرداری کرده و آنها را به نسل جوان حاضر منتقل کنیم.

وی در پایان سخنان خود را با بیان این مطلب که برای برافراشتن پرچم ایران اسلامی باید به آب زد به پایان رساند.

انتهای پیام/72001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول