اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه جهرم:

نتیجه اقتصاد ریاضتی نکبت برای غربیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: اقتصاد ریاضتی غرب برای آنها نکبت و بدبختی به همراه داشته است.

نتیجه اقتصاد ریاضتی نکبت برای غربیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدصادق شادمند، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های محوری هفته بسیج امسال با شعار بسیج در امتداد عاشورا از فردا سه‌شنبه آغاز و با برپایی بیش از 200 برنامه در جهرم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج کمک به ارتقاء و کارآمدی نظام در عرصه سازندگی است، افزود: این امر با تربیت نیروهای کارآمد محقق می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبری انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: دشمنان اقتصاد ریاضتی را با اقتصاد مقاومتی در یک مسیر می‌دانند و این در حالی بوده که اقتصاد ریاضتی غرب برای آنها نکبت و بدبختی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی استقلال و خودکفایی را به همراه دارد، ابراز داشت: کشوری که به خود متکی باشد می‌تواند به اوج برسد.

شادمند با اشاره به سخنان رهبری انقلاب مبنی بر اینکه بسیج کلید طلایی کشور است، بیان کرد: بسیج در دوران درخشان دفاع مقدس نقش کلیدی و طلایی ایفا‌ء کرد و اکنون نیز با اطاعت‌پذیری از منویات رهبری فرزانه انقلاب مانند گذشته از کیان نظام شکوهمند انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به پرورش نیروهای نخبه توسط نیروی مقاومت بسیج خاطرنشان کرد: این ارگان با لطف الهی و برگرفته از سرچشمه لایزال ولایت توانسته است در زمینه انسان‌سازی و پرورش نیروهای نخبه تاثیرگذار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به تقارن هفته بسیج با دهه اول محرم‌الحرام و ایام سوگواری ابا عبدالله‌الحسین (ع) خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی ویژه نونهالان عاشورایی، همایش نهضت روشنگری، همایش بزرگ نوجوانان بسیجی، نشست سیاسی بصیرتی، اعزام تیم پزشکی به نقاط محروم، گلباران قبور شهدا، اهدای خون توسط بسیجیان و تجمع عاشورائیان از جمله برنامه‌های امسال هفته بسیج در جهرم است.

انتهای پیام/2448/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول