اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان:

کشورهای عربی صحنه‌گردان اقتصادی در جنگ علیه غزه هستند

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در انتخابات نهم گفت: برخی کشورهای عربی صحنه‌گردانان اقتصادی کشورهای استکباری و صهیونیسم در جنگ علیه مردم غزه هستند.

کشورهای عربی صحنه‌گردان اقتصادی در جنگ علیه غزه هستند

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: رژیم غاصب اسرائیل برای رسیدن به اهداف خود از کشورهای خاورمیانه استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی رژیم غاصب اسرائیل استفاده از کشورهای خاورمیانه برای رسیدن به اهداف خود است، افزود: این رژیم همواره از کشورهای خاورمیانه متحد خود برای رسیدن به اهداف استعمارگری خود استفاده می‌کند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در انتخابات نهم استعمار کشورهای منطقه را از اهداف استکبار دانست و گفت: دسترسی به نفت کشورهای خاورمیانه به عنوان منبع مهم از دیگر اهداف استکبار در منطقه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از طریق حمایت‌های مالی برخی کشورهای عربی اداره می‌شود، افزود: برخی کشورهای عربی صحنه‌گردانان اقتصادی کشورهای استکباری هستند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست علیه مردم غزه خاطرنشان کرد: سکوت کشورهای عربی در برابر چنین جنایت‌هایی سابقه طولانی دارد.

وی بر ضرورت حمایت از مردم غزه از سوی کشورهای اسلامی و عربی تاکید کرد و افزود: ضروری است همه کشورهای عربی و اسلامی این اقدامات را محکوم کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در انتخابات نهم با اشاره به حمایت‌های ایران از مردم مظلوم غزه تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با تدبیر امام خمینی(ره)، ایران در خاکریز نخست دفاع از مردم فلسطین قرار دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین حمایت از اسلام محسوب می‌شود، افزود: باید همه ملت‌های مسلمان به پا خواسته از حقانیت این ملت دفاع کنند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین حمایت از مسلمانان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ با همدلی و وحدت مسلمانان جهان، نقشه شوم از نیل تا فرات رژیم اشغالگر قدس برای همیشه به فراموشی سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه حمایت از مقاومت سوریه موجب عقب‌نشینی دشمنان در برابر مسلمانان شده است، افزود: حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین نیز رژیم اشغالگر قدس را منزوی می‌کند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی بر ضرورت دفع توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیست تاکید کرد و افزود: برای مقابله با توطئه‌های این رژیم، باید اتحاد اسلامی و عربی شکل بگیرد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول