اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

ایران اسلامی پایگاه نشر تفکر عاشورایی در جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: مردم مظلوم دنیا به ایران چشم امید دوخته‌اند چراکه کشور ما ادامه‌دهنده راه حضرت امام حسین (ع) بوده و امروز ایران اسلامی پایگاه نشر تفکر عاشورایی در جهان است.

ایران اسلامی پایگاه نشر تفکر عاشورایی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در مراسم یادواره 61 شهید ارتش گچساران که با حضور استاندار، فرمانده تیپ مستقل 37 زرهی شیراز و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت سوگواری حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: حضرت امام حسین برای ریشه‌کنی بی‌عدالتی و ظلم و حفظ دین مبین اسلام قیام کرد و همه مسلمانان وظیفه دارند که راه آن امام معصوم (ع) را تا زنده هستند، ادامه دهند.

وی با بیان اینکه حضرت امام حسین برای حراست از دین قیام کرد و به شهادت رسید، افزود: امروز همه مسلمانان جهان وظیفه سنگینی بر دوش خود دارند و ضروری است که همه ما پیرو راستین راه امام حسین (ع) باشیم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: مردم ایران اسلامی تا همیشه از پیروان امام حسین (ع) خواهند بود و به آرمان‌ها و توصیه‌های آن حضرت به طور جدی عمل خواهند کرد.

حجازی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی چشم و امید مردم مظلوم دنیا است و چون کشور ما ادامه‌دهنده راه حضرت امام حسین (ع) بوده، بسیاری از کشورهای جهان راه نجات خود را کشور ایران می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مقام دینی برای انسان روشن نباشد، انسان نمی‌تواند به موفقیت برسد و رسالت مهم عصر ما این است که بشر را تربیت کنیم.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه کشور ایران دیدگاه حضرت امام حسین (ع) را منتشر می‌کند، اذعان کرد: امروزه کشورهای استکبار دیدگاه یزید را ادامه می‌دهند و می‌خواهند بشر از سلاح فکر و اندیشه محروم باشد.

حجازی ادامه داد: کشورهای استکباری به دنبال این بوده که جوامع بشری را به ذلت بکشانند و جوامع را برده خود کنند، بنابراین کشورهای جهان باید هوشیار باشند که در دام کشورهای استکباری گرفتار نشوند.

وی تأکید کرد: امروزه لازم است که همه تلاش را بر تقویت و رشد فکر و اعتقادات نسل جوان صرف کنیم که این سبب حل بسیاری از مشکلات جامعه به خصوص قشر جوان می‌شود.

امام جمعه گچساران افزود: اگر انسان احساس تکلیف کند و حرمت و شأن خاصی برای مردم قائل شود، رفع و حل بسیاری از مشکلات جامعه به صورت طبیعی امکان‌پذیر خواهد بود.

حجازی تأکید کرد: باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم و یک پنجره جدید باز کنیم و به دیدگاه و فکر حضرت امام حسین (ع) لبیک گفته و راه آن امام معصوم (ع) را به صورت عمیق ادامه دهیم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول