اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کلینیک طب چینی بیمارستان امام رضا مشهد:

طب چینی باید در تعهدات بیمه‌ها قرار بگیرد

خبرگزاری فارس: مدیر کلینیک ویژه طب چینی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: طب چینی در حال حاضر در تعهدات بیمه‌ها نیست و باید در تعهدات بیمه‌ها قرار بگیرد.

طب چینی باید در تعهدات بیمه‌ها قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی خرسند عصر امروز در نشست خبری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد که در سالن کنفرانس بخش سوانح این بیمارستان برگزار شد اظهار کرد: برای پوشش بیمه‌ای در زمینه طب چینی با سازمان‌های بیمه‌گر نامه‌نگاری‌هایی انجام شده است.

وی در ارتباط با مرکز طب چینی بیمارستان امام رضا (ع) تصریح کرد: در این مرکز هشت عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت می‌کنند.

مدیر کلینیک ویژه طب چینی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ادامه داد: در هر روز در این کلینیک بیش از 40 بیمار مورد معاینه قرار می‌گیرند.

خرسند تعامل میان متخصصان رشته‌های مختلف را با متخصصان رشته‌های طب مکمل امری ضروری دانست و افزود: به دلیل اینکه دامنه این طب گسترده است و همچنین در موارد مختلف در این حوزه نیاز به ارجاع به متخصص پیدا می‌شود تعامل میان متخصصان در زمینه طب مکمل و طب نوین به ‌طور مستمر وجود دارد.

وی در ارتباط با رشته‌های مختلف طب چینی خاطرنشان کرد: ماساژ درمانی، گیاه‌درمانی، حرکات ورزشی، تغذیه و طب سوزنی از جمله روش‌های درمانی در طب چینی است که تمام این روش‌ها در مرکز طب چینی بیمارستان امام رضا انجام می‌شود.

مدیر کلینیک ویژه طب چینی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با اشاره به استقبال مردم از کلینیک طب چینی و سوزنی بیمارستان امام رضا (ع) بیان کرد: تاکنون بسیاری از بیماران مراجعه‌کننده و یا ارجاع داده شده در این بیمارستان بهبود یافته‌اند.

خرسند افزود: با این حال این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت‌ها استفاده کرده و خدمات‌رسانی به مردم به صورت گسترده‌تر در این حوزه انجام داده شود.

انتهای پیام/70002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول