اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون علمی پژوهشی سپاه فجر فارس:

بسیج دانشجویی اقتصاد مقاومتی را تبیین کند

خبرگزاری فارس: معاون علمی پژوهشی سپاه فجر فارس گفت: امروز بسیج دانشجویی وظیفه دارد اقتصاد مقاومتی را برای جامعه تبیین کند.

بسیج دانشجویی اقتصاد مقاومتی را تبیین کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسفندیار رضایی عصر امروز در اجتماع دانشجویان بسیجی این شهر که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت: زمانی رهبر معظم انقلاب موضوعی را سربسته بیان می‌کنند، خواص وظیفه دارند به میان عوام‌رفته و آن را تبیین کنند.

معاون آموزشی دانشگاه امام حسین(ع) شیراز افزود: جورج جرداق مسیحی می‌گوید 40 بار نهج‌البلاغه را خواندم و هر بار مطلب جدیدی آموختم، ژاپنی‌ها نیز بیان کرده‌اند که کشورشان را بر اساس نامه امیرالمومنین به مالک اشتر آباد کردند.

وی تصریح کرد: بسیج باید با فهم دقیق و با رعایت انصاف در مقابل بی‌عدالتی داخلی و خارجی موضع بگیرد.

رضایی بیان کرد: بسیجیان افسران جنگ نرم هستند و در جبهه‌بندی استکبار و مستضعفین عالم، وظیفه علمداری دارند.

وی ابراز داشت: شجره طیبه بسیج آمال انبیا و اولیا را به منصه ظهور رساند.

رضایی خاطرنشان کرد: در جنگ 33 روزه لبنان فرهنگ بسیج رژیم صهیونیستی را به زانو درآورد و در جنگ 22 روزه غزه نیز همین فرهنگ، رویای مستضعفان را تعبیر خیر کرد.

وی ادامه داد: تفکری که پیشرفت‌های فراوان علمی و نظامی را به ارمغان آورده، تفکر بسیج است و همین اندیشه لرزه بر پیکر استکبار و عمال و ایادی‌اش می‌افکند.

معاون علمی پژوهشی سپاه فجر فارس اضافه کرد: فرهنگ اسلام، فرهنگ دفاعی نیست و باید بر لانه عنکبوت استکبار در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری تهاجم کنیم.

وی در ادامه گفت: برای هر موضوعی نباید ولی امر پا پیش بگذارد و در برخی مقاطع باید با قدرت وارد شد.

به گفته وی، فرهنگ بسیج فرهنگ عده‌ای نیست که در پشت کوهی امن برای پیروزی امام حسین(ع) دعا می‌کردند.

رضایی افزود: فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که زمانی فرمانده به بسیجی 16 ساله گفت چند روز باید بر روی دکل کمین نگهبانی بدهی، پاسخی از جنس غذا و آب و خستگی نشنید بلکه در پاسخ تنها شنید برای نماز چه کنم.

به گفته وی، چند سال همراه ولی و امام‌بودن افتخار نیست تا به آخر بودن افتخار است چنانکه برخی از کنار امام حسین(ع) گریختند و دیگرانی از آن سو به وی پیوستند.

رضایی همچنین گفت: اگر جنبش دانشجویی جریان وال‌استریت را برای مردم دنیا به خوبی تبیین می‌کرد اکنون جریان عدالت‌خواهی آمریکا و اروپا را فرا گرفته بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی فارس نیز در این مراسم گفت: امروز در ششمین روز از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به مصداق «کل یوم عاشورا، کل ارض کربلا» قرار داریم و باید از خود بپرسیم که در کدام جبهه شمشیر می‌زنیم.

آرش علا‌الدینی افزود: هر نقطه جغرافیایی می‌تواند کربلا باشد و در این لحظه وظیفه پیروان ابا عبدالله این است که در مقابل گردنکشان عالم فریاد مقاومت بر آورند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم دانشجویان بسیجی در تجمعی حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.

انتهای پیام/ 2448/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول