اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مازندران یک میلیون بسیجی دارد/سازماندهی 170 هزار بسیجی در حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران گفت: مازندران یک میلیون بسیجی دارد که 170 هزار بسیجی در حلقه‌های صالحین سازماندهی شدند.

مازندران یک میلیون بسیجی دارد/سازماندهی 170 هزار بسیجی در حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رحمت‌الله صادقی بعداز ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع رسانه‌های استان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با اعلام اینکه مازندران بیش از یک میلیون بسیجی دارد، اظهار داشت: 170 هزار بسیجی مازندران در حلقه‌های صالحین سازماندهی شدند.

وی ادامه داد: بسیج همه آحاد جامعه را زیر پوشش خود قرار داده و نقش بازدارندگی را در انقلاب اسلامی و نیز در منطقه ایفا می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه بعد از 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته از تمام تهدیدهای دشمن به سلامت بگذرد، تصریح کرد: مجموعه بسیج در خدمت انقلاب اسلامی و دولت در صورت نیاز می‌تواند از ظرفیت بسیج برای توسعه کشور استفاده کند.

وی به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق دوردست کشور از سوی بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: جهاد سازندگی در قالب اردوهای جهادی در بخش‌های عمرانی، درمانی و بهداشتی و فرهنگی مناطق محروم کشور فعالیت می‌کند.

صادقی خاطرنشان کرد: خصوصیت بارز بسیج در اجرای پروژه‌های مختلف سرعت، دقت و کم‌هزینه بودن است که دیوان محاسبات معتقد است پروژه‌هایی که در اختیار بسیج قرار می‌گیرد با هزینه کم و کیفیت مطلوبی به سرانجام می‌رسد.

این مسئول به اجرای طرح حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه صالحین طرح تحولی از سوی سپاه است که با رویکرد تربیتی در بسیج فعالیت می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بیش از یک میلیون بسیجی در مازندران ساماندهی شده‌اند، یادآور شد: 170 هزار بسیجی مازندرانی در قالب حلقه‌های صالحین سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه آموزش در حلقه‌های صالحین از طریق سرگروه‌های انجام می‌شود، بیان داشت: به تناسب رده‌های سنی آموزش اعضای خواهران و برادران به صورت جداگانه صورت می‌گیرد.

صادقی اظهار داشت: 95 درصد ساختاربندی حلقه‌های صالحین در سطح نواحی مازندران انجام شد.

وی با اعلام اینکه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ریشه در تفکر بسیجی دارد، خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی شاهد بیداری اسلامی در کشورهای عربی هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه خدمات‌رسانی به بسیجیان از طریق بنیاد تعاون بسیج قابل تعریف  است، یادآورشد: ظرفیت خدمات‌رسانی محدود است، تاکنون 9 درصد بسیجیان استان زیر پوشش خدمات بنیاد تعاون بسیج قرار گرفتند.

انتهای پیام/86006/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول