اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا ـ ‌35

برنامه‌های بسیج هنرمندان گرمسار تشریح شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بسیج هنرمندان گرمسار، برنامه‌های هفته بسیج در این کانون را اعلام کرد و گفت: فرهنگ بسیجی باید بیش ‌از پیش در فضای هنری جامعه گسترش یابد.

برنامه‌های بسیج هنرمندان گرمسار تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمد وحیدی ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته مبارک بسیج گفت: شجره طیبه بسیج، مدرسه عشق و ایثار است.

وی افزود: به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای، بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر و میل بسیجی است؛ بنابراین، این تفکر باید در جامعه گسترش یابد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان گرمسار بیان داشت: برنامه‌های امسال این کانون با  توجه به تقارن هفته بسیج و محرم با شعار «بسیج امتداد عاشورا» طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وحیدی برخی از برنامه‌های این بخش را شامل برگزاری نمایشگاه عکس در نگارخانه بهار، برگزاری نمایشگاه سفال در موزه اقوام و اجرای نمایش «گنج» در آمفی‏تئاتر گرمسار اعلام کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی عاشورایی، دیدار با نماینده ولی‏فقیه در شهرستان، تجلیل از هنرمندان بسیجی، اهدای کتاب، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و برنامه‌های متنوع دیگر خبر داد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان گرمسار ضمن تشکر از هنرمندان بسیجی، ابراز امیدواری کرد که این کانون بتواند نقش پررنگ‌تری در زمینه هنر متعالی در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول