اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب خبر داد

کمک 8 میلیارد ریالی خیرین تامین سلامت داراب

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب گفت: ارزش ریالی کمک‌های خیرین در همایش عاشورایی خادمین و خیرین تامین سلامت داراب بالغ بر 8 میلیارد ریال است.

کمک 8 میلیارد ریالی خیرین تامین سلامت داراب

وحید عوض‌زاده امروز در حاشیه برگزاری همایش عاشورایی خادمان و خیران تامین سلامت داراب که در هتل نقش شاپور این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از خادمان و خیران تامین سلامت و آگاه‌کردن آنان و اقشار مردم از نیازها و نواقص بهداشت و درمان داراب است.

وی با بیان اینکه پیام این همایش «باید به جای آنکه زبان به بیان ضعف‌ها و نواقص بگشائیم، قدمی برداریم»، است خاطرنشان کرد: تامین هزینه 10 میلیارد ریالی پیشرفت فیزیکی 40 درصدی درمانگاه خیریه بیماران کلیوی، آغاز ساخت اقامتگاه همراه بیماران در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) و اهدای یک آمبولانس با تمام تجهیزات به بخش فورگ داراب تنها بخشی از فعالیت‌های یک ساله شورای خیران تامین سلامت داراب است.

قائم مقام شورای خیران تامین سلامت داراب افزود: در همایش امروز 35 هکتار زمین زراعی در روستای خنگاب khongab منطقه هشیوار بخش مرکزی داراب، 5 هزار متر مربع زمین مسکونی در بلوار کشاورز شهر داراب، یک زمین با کاربری بهداشت و درمان در جنت شهر و زمینی دیگر و اعتبار مورد نیاز برای ساخت پایگاه اورژانس بین‌جاده‌ای در نزدیک شهرک غدیر به مجمع خیران تامین سلامت داراب اهدا شد.

عوض‌زاده ادامه داد: 300 میلیون ریال وجه نقد، 500 میلیون ریال وجه به صورت تعهدی، یک دستگاه دیالیز، یک دستگاه نوار قلب و یک آب‌سردکن نیز در همایش عاشورایی خادمان و خیران تامین سلامت داراب به مجمع خیرین تامین سلامت این شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول