اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

آحاد مردم می‌توانند در حلقه‌های شجره صالحین شرکت کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: حلقه‌های شجره طیبه صالحین سپاه نظام کارآمدی است که آحاد مردم می‌توانند در آن شرکت کنند و مباحث دینی، تربیتی و آموزشی آن را فرا گیرند.

آحاد مردم می‌توانند در حلقه‌های شجره صالحین شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، مراد کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم سازماندهی نیروهای گردان‌های پایگاه محور شجره طیبه صالحین برنامه‌های محوری بسیج را شجره طیبه صالحین و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

فرمانده سپاه دشتی عنوان کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین بدنه اصلی ساختار گردان‌های پایگاه محور است.

کاظمی یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره) به صراحت تاکید می‌کنند که بسیج عمومی هم به لحاظ ماهیت حرکتی و هم به لحاظ ارتباط معنوی با خداوند به نحوی است که هیچ قدرتی نمی‌تواند با آن مقابله کند.

وی ادامه داد: بسیج با این نگرش برای حضرت امام(ره) به عنوان یک راهبرد اساسی مطرح بوده و همواره به این مقوله به عنوان یک امر حیاتی و اساسی می‌پرداخته‌اند.

این مسئول گفت: بسیج می‌تواند هنگام ضرورت در راستای پشتیبانی و کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه حضور پیدا کند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: حلقه‌های شجره طیبه صالحین سپاه نظام کارآمدی است که آحاد مردم می‌توانند در آن شرکت کنند و مباحث دینی، تربیتی و آموزشی آن را فرا گیرند.

وی خاطرنشان کرد: حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین با توجه به اعضای شرکت‌کننده در آن به پنج نوع کلی که عبارت است از حلقه مربیان، سرگروه‌ها، مربیان، سرمربیان، اساتید و حلقه‌های متربیان تقسیم‌بندی و ساماندهی می‌شوند.

کاظمی متذکر شد: به منظور حفظ و انسجام بسیجیان حوزه الغدیر در قالب گردان پایگاه محور، فراخوان گردانی این حوزه مقاومت اجرا شده است.

انتهای پیام/66001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول