اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

حلقه‌های صالحین کرسی آزاداندیشی بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان به مطرح شدن پرسش‌ها و شبهه‌های بسیجیان در حلقه‌های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین کرسی آزاداندیشی بسیج است.

حلقه‌های صالحین کرسی آزاداندیشی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت بسیج و جمعی از فرماندهان سپاه قدس استان با نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف در خدمت نظام اسلامی بوده است.

وی به تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال 58 با درایت و مدیریت امام (ره) اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس اوج ایثارگری بسیج در نبرد سخت بود.

محمدی تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه به فرمان امام (ره) را سبب ورود دو تفکر علمی و اعتقادی در بسیج خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها از بسیج حمایت کردند و فرمودند که وجود بسیج برای انقلاب اسلامی امری ضروری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روشنگری‌ها در فتنه سال 88 از طریق بسیج آغاز شد، خاطرنشان کرد: بسیج توانست در مسیر ولایت درست حرکت کند و از مقام معظم رهبری حمایت کرد.

وی با تبریک فرمان صدور تشکیل بسیج جهانی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: تجربه‌های بسیج به تمام ملت‌هایی که می‌خواهند مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهند، انتقال داده می‌شود.

محمدی ایجاد قابلیت‌های معنوی و اعتقادی در بسیج را منشا تحولات انسانی دانست و ابراز کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج بسیار اثرگذار است.

فرمانده سپاه قدس گیلان حلقه‌های صالحین را نظام تربیتی بسیج معرفی کرد و گفت: 5 هزار حلقه صالحین خاص و بسیاری حلقه‌های صالحین عام در بسیج گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های صالحین در مساجد، اذعان کرد: حلقه‌های صالحین کرسی آزاداندیشی است و بسیجیان پرسش‌ها و شبهه‌های خود را در این حلقه‌ها مطرح می‌کنند.

محمدی به پیگیری گفتمان ولایت در حلقه‌های صالحین اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی نخستین گفتمان در حلقه‌های صالحین است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور بر از بین بردن آفت‌ها در بسیج تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر تقویت بسیج تاکید دارند.

حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده با بیان اینکه به خلوص بسیج در راستای رسالت این نهاد باید توجه شود، ابراز کرد: بحث ایمان و توکل و همچنین پرهیز از غرور، تکبر و ریا در بسیج باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/84001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول