اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین ماه پاییز‌

کوهبنان زیر بارش باران جان دوباره گرفت

خبرگزاری فارس: با توجه به خشکسالی‌های 14 ساله در کوهبنان، بارش باران طی روزهای اخیر جان دوباره به این شهرستان بخشید و موجب خوشحالی مردم شد.

کوهبنان زیر بارش باران جان دوباره گرفت

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، با توجه به خشکسالی‌های 14 ساله اخیر در این شهرستان که خسارت سنگین به کشاورزی و دامداری این منطقه وارد کرد و موجب خشکیدن بسیاری از قنات‌ها و چشمه‌های آب و مهاجرت بسیاری از روستاییان شد، بارش باران شب گذشته امروز جان دوباره به ‌کوهبنان بخشید.

با آغاز بارش باران در سومین ماه پاییز و مداومت آن در 24 ساعت گذشته مردم کوهبنان به ویژه کشاورزان بسیار شادمان گشتند و سجده شکر به جا آوردند.

با آغاز بارش باران پاییزی در این شهرستان مردم این شهر شکرگزاری به درگاه خداوند را به جای آوردند و بسیاری از مردم در مساجد صاحب الزمان(عج)‌، جامع محله انصار‌، امام حسین(ع)‌، امام صادق(ع)‌، امام خمینی(ره) و ..‌. جمع شده و نماز شکر خواندند.

همچنین درختان نیز در زیر این باران پاییزی جانی تازه گرفتند و تمام فضای شهر از عطر خوش باران آکنده شد و پس از چند سال آب باران در کوچه و خیابان‌ها به راه افتاد که مردم امید دارند با آبگیری سدهای جور و محمد رسول‌الله(ص)، کشاورزی کوهبنان دوباره رونق پیدا کند.

به گزارش فارس، بارش باران در این شهر در حالی آغاز شده که طی سال‌های گذشته مردم کوهبنان چنین باران شدید و مداومی را ندیده بودند‌.

انتهای پیام/80012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول