اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان تأکید کرد

ضرورت تجدید‌نظر مسئولان نسبت به بیمه‌های درمانی فرهنگیان بازنشسته

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی استان اصفهان گفت: متولی رسیدگی به مشکلات فرهنگیان بازنشسته مشخص نیست و مسئولان باید برای کاهش هزینه‌های درمانی این افراد نسبت به بیمه‌های درمانی بازنشستگان فرهنگی تجدید‌نظر کنند.

ضرورت تجدید‌نظر مسئولان نسبت به بیمه‌های درمانی فرهنگیان بازنشسته

مجید روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کاهش چشمگیر خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته اظهار کرد: کاهش خدمات بیمه تکمیلی و اجرایی نشدن بیمه طلایی نسبت به فرهنگیان بازنشسته بی‌توجهی بارز مسئولان را به این افراد نشان می‌دهد.

وی به افزایش چشمگیر هزینه‌های درمانی بازنشستگان اشاره کرد و افزود: شرایط فعلی به عنوان یکی از سخت‌ترین شرایط و زمان‌ها برای تمام فرهنگیان بازنشسته به عنوان یکی از آسیب‌پذیر‌ترین اقشار جامعه به شمار می‌رود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور نرخ داور‌های بازنشستگان افزایش چند برابری یافته است، تصریح کرد: بیمه تکمیلی تنها سقف محدودی از هزینه‌های دارو و درمان فرهنگیان بازنشسته را پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگیان بازنشسته برای تأمین هزینه‌های درمانی خود از پشتوانه مالی و بیمه‌ای برخوردار نیستند، اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت بیمه‌های فرهنگیان بازنشسته مطلوب و مناسب نیست و مسئولان باید با اختصاص بیمه‌های درمانی مناسب به این افراد نسبت به کاهش هزینه‌های درمانی بازنشستگان درمانی اقدام کنند.

روستایی تاکید کرد: مسئولان باید برای کاهش هزینه‌های درمانی این افراد نسبت به بیمه‌های درمانی بازنشستگان فرهنگی تجدید‌نظر کنند.

وی با اشاره به اینکه متولی رسیدگی به مشکلات فرهنگیان بازنشسته مشخص نیست، افزود: سازمان بازنشستگی کشوری اگر چه خود را متولی این افراد می‌داند اما این سازمان به صورت مطلوب و مناسب به مشکلات فرهنگیان بازنشسته رسیدگی نمی‌کند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول