اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیریت بحران مازندران:

دانش‌آموزان یافته‌های آموزشی مقابله با زلزله را آموزش دهند

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیریت بحران مازندران گفت: دانش‌آموزان یافته‌های آموزشی مقابله با زلزله را به خانواده‌های خود انتقال دهند.

دانش‌آموزان یافته‌های آموزشی مقابله با زلزله را آموزش دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری عطاءالله داداش‌پور پیش از ظهر امروز در چهاردهمین دوره مانور زلزله که در دبیرستان دخت ایران پروین ناحیه دو ساری برگزار شد، اظهار داشت: برای ایمن‌سازی باید فرهنگ‌سازی شود و این فعالیت‌های فرهنگی تاثیر زیادی در آگاه‌سازی جامعه و پیشگیری از حوادث دارد.

وی مقاوم‌سازی را مقوله‌ای جدی و قابل پیگیری دانست و ادامه داد: سرعت واکنش و مقابله در زمان بحران در کاهش آسیب‌پذیری تاثیر جدی دارد، زلزله در زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد و اقدامات ایمنی در اسرع وقت و به‌هنگام انجام شود.

داداش‌پور با اشاره به اینکه نهادینه کردن برخی فعالیت‌های ایمن‌سازی در مدارس انتقال آن را به تمام سطوح جامعه تسهیل می‌کند، خاطر نشان کرد: هر دانش‌آموز که آموزش‌های لازم را می‌بیند به خانه و نیز سایر هم‌گروه‌های خود انتقال می‌دهد.

وی نحوه درست پناه‌گیری در زمان وقوع زلزله را مورد تاکید قرار داد و گفت: در اجرای مانورهای ایمنی یادگیری و مدیریت در شیوه مانور نیز آموزش داده می‌شود.

قائم مقام مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه هر ساله مانور زلزله در مدارس استان تکرار می‌شود و تاثیر عمیقی در فرهنگ‌سازی موضوع دارد، افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید کیفی باشد.

انتهای پیام/86006/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول