اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته آینده

مانور شهرداری‎های زنجان برگزار می‏‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: مانور شهرداری‏‌های استان زنجان در هفته آینده برگزار می‏‌شود.

مانور شهرداری‎های زنجان برگزار می‏‌شود

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مانور زلزله امروز در همه مدارس استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه با آغاز فصل سرما باید آمادگی‏‌های لازم در همه دستگاه‏‌های اجرایی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‏‌های لازم در این زمینه نیز به همه فرمانداری‎ها و دستگاه‏‌های اجرایی استان زنجان ارائه شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مانور آمادگی همه شهرداری‎های استان زنجان در هفته آینده برگزار می‏شود، اضافه کرد: این مانور به منظور استقبال از فصل زمستان و اندیشیدن تمهیدات لازم برای پاکسازی معابر و جلوگیری از آب‌ گرفتگی معابر برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال مانور آمادگی شهرداری‎ها با محوریت دستگاه‎های اجرایی مرتبط با حوادث اجرا می‎شود، تصریح کرد: برگزاری این مانور سبب افزایش سطح آمادگی در دستگاه‏‌ها می‏‌شود.

کریمی با بیان اینکه با توجه به رسیدن فصل زمستان و جدید‎الاحداث بودن محور زنجان به طارم استقرار راهدارخانه در این مسیر لازم است، ادامه داد: برقراری امکان مکالمات تلفن همراه نیز در این محور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری از محل اعتبارات بحران برخی از تجهیزات مورد نیاز برای فصل زمستان خریداری شده است، یادآور شد: جرثقیل‏‌های 3 تن، 5 تن و 2 تن، موتور برق، بالابر دستی و دوربین فیلم‏برداری از جمله تجهیزات خریداری شده به شمار می‎رود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اظهار داشت: تجهیزات خریداری شده برای فصل زمستان در اختیار فرمانداری‎ها قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول