اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان خبر داد

ادامه پیش‌ ثبت‌نام عتبات عالیات تا 15 آذر ماه سال‌جاری

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: پیش‌ ثبت‌نام عتبات عالیات تا 15 آذر ماه سال‌جاری ادامه دارد.

ادامه پیش‌ ثبت‌نام عتبات عالیات تا 15 آذر ماه سال‌جاری

فرامرز بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: پیش ثبت‌نام عتبات عالیات از نهم دی ماه سال‌جاری آغاز شده و تا 15دی ماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: مشکلی برای اعزام کاروان‌ها به عتبات عالیات وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه هر هفته سه کاروان از استان زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شود، خاطرنشان کرد: استان آمادگی لازم را برای اعزام کاروان‌ها به عتبات عالیات دارد.

وی از نام‌نویسی اصلی ثبت‌نام‌کنندگان از پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: داشتن پاسپورت و دو قطعه عکس برای نام‌نویسی اصلی ضروری است.

*اعزام کاروان‌های عتبات عالیات از یکم دی ماه سال‌جاری

بابایی با بیان اینکه اعزام این دوره عتبات عالیات از یکم دی ماه سال‌جاری آغاز می‌شود، تصریح کرد: کاروان‌ها تا 30 دی ماه سال‌جاری به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی ادامه داد: سازمان حج و زیارت به منظور ایجاد رفاه و سهولت بیشتر برای متقاضیان و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه در زمینه حج عمره هنوز اطلاعیه‌ای از سوی سازمان به استان ارائه نشده است، افزود: در این زمینه نیز مطابق اطلاعیه سازمان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول